تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي نفت مسجد سليمان عليرغم شکست تيمش مقابل استقلال در پايان بازي توسط خبرنگاران در سالن کنفرانس تشوق شد.



نفت مسجد سلیمان در حالی که فرصت های زیادی برای گلزنی داشت نتوانست از آن استفاده کند در نهایت مغلوب تجربه استقلالی ها شدند و در زمین خود بازی را واگذار کردند. مجید باقرنیا در سالن کنفرانس با انتقاد از بی دقتی شاگردانش اعلام کرد از مدیریت باشگاه خواسته تا فرد دیگری را جای او بیاورند.

روی اشتباهات گل خوردیم
بدترین هفته ما در 3 ماه اخیر بود. باشگاه حرکت بدی کرد درصد کمی از قرارداد بازیکنان را داد که همه چیز را بهم ریخت! نمی‌دانید این هفته چقدر حرف زدم تا این بازیکنان آماده شوند که فوتبالی را بازی کنند که شما دیدید. صحبت دوستم قلعه‌نویی را می‌گویم حریف در نیمه دوم کاری نکرد تیمی که جدول نشان می‌دهد بهترین ایران است. 2 اشتباه کردیم و دروازه ما باز شد. با این بضاعت و امکاناتی که داریم به این تیم افتخار می‌کنم به آنها خسته نباشید می‌گویم هر تیم دیگری بود امروز فوتبال بازی نمی‌کرد چه بچه‌های خوزستانی و چه غیر خوزستانی ها خوب بودند. بازیکنان تیم حریف ملی پوش بودند بازیکن برزیلی ما هم امروز قرارداد بسته و از فردا کار خود را دنبال می‌کند.

زنیدپور در تمرینات پنالتی هایش گل شده بود
دیروز بعد از اتمام تمرین تیغ‌نورد و زنیدپور هر کدام 13 تا 14 پنالتی زدند. زنیدپور دیروز همه را گل کرد. همه پنالتی ها را زمینی و چپ زد اما امروز راست و بالا زد. نمی‌دانم این طلسم را چطور بشکنیم این همه موقعیت بسازیم اما گل نکنیم اگر استقلال این همه موقعیت داشت بیش از 10 گل می‌زد.

از نظر تاکتیکی خوب بود
شما فکر می‌کنید ما هفته قبل آنقدر خوب بازی نکردیم. شما وقتی طرحی دارد و مقابل استقلال که 3 بازی ما را آنالیز کرده است خیلی خوب بازی کردیم. بچه ها ما شارژ بودند. بله بازی با استقلال از لحاظ روحی کمک می‌کند اما از لحاظ تاکتیکی نه. ما امروز از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب کار کردیم. بیشترین تمرکز و فکرم این است که چطور مشکل گلزنی را حل کنیم. مهاجم گل زن معمولا ذاتی گلزن است. امیدوارم این بازیکن برزیلی جدید مشکل ما را حل کند. در کنار آن باید سایر مشکلات هم حل شود.

با هزار مشکل می جنگیم
از نظری خواستم برای اینکه شوکی به تیم وارد شود کس دیگری را برای تیم بیاورد من تلاش می‌کنم نه اینکه قول بدهم. آیا من باید بازیکن بگیرم من یک لیست 10 نفره همین الان به باشگاه می‌دهم مشکلات بزرگی داریم. روز گذشته نظری مصاحبه کرد. از او پرسیدند برای تغییر کادرفنی برنامه دارید او گفت ما مشکلات بزرگتری داریم ما با هزار مشکل می‌جنگیم. بازیکن برزیلی ما فردا می‌آید شما به من بگویید او را باید کجا ببریم؟ دیروز یک چک 15 درصدی به بچه ها دادند که هیچکدام نگرفتند وعده اصلی 40 درصد بوده است قرار بود هفته دوم 40 درصد را بدهند. بچه ها گفتند این چک را بگیریم بقیه را کی می‌دهند من هم این سوال را پرسیدیم اما جوابی نگرفتم.

مربی را عوض کنید تا شوک وارد شود
من تصمیم گیر نیستم یک بار باید در مورد مشکلات حرف بزنیم و این مسئله را حل کنیم من به همین خاطر به مدیرعامل می‌گویم مربی را عوض کنید تا شوک وارد شود در حالی که مشکل جای دیگری است. به اصولی در کارم اعتقاد دارم و می‌خواهم بازیکن ناراضی را راضی کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد