تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از هفته 23 لیگ برتر تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس به تساوی 2-2 رسیدند.



ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان

پنجشنبه 21/12/1393 ساعت 14:30

داور: علیرضا فغانی، کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن یوسفی

اخطار: گابریل (6) پرسپولیس

اخراج: روسلان (57) از نفت مسجد سلیمان
ترکیب دو تیم:

نفت مسجد سلیمان:
 گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، سیدجلال عبدی، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی (82 کرملاچعب)، رضا درویشی (65 جعفری)، کیوان امرایی (61 مالکی)، کیومرث چراغی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکوف
سرمربی: بهروز مکوندی

پرسپولیس:
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، رضا خالقی فر، گابریل (12 عالیشاه)، پیام صادقیان (78 دغاغله) و علی علیپور (89 تادو)
سرمربی:حمید درخشان


نیمه اول:

در ابتدا بازی با برتری نسبی نفتی ها آغاز شد اما این برتری نسبی تا دقیقه حدودا 10 ادامه داشت و بعد از آن و مصدومیتی که گابریل در دقیقه 12 پیدا کرد فشار سرخ پوشان بیشتر و بیشتر شد به طوری که با درخشش تعویض اجباری سرخ پوشان امید عالیشاه حملات و ضد حملاتشان بر روی دروازه تیم مکوندی را بیشتر کتد تا این که در دقیقه 23 بازی امید عالیشاه در فضایی خالی پشت سر مدافعان نفت صاحب توپ شد و از زاویه بسته با پای چپ ضربه محکمی را به سمت دروازه نفت زد که این ضربه پس از برخورد به پای مدافع حریف از بالای دستان گئورگوف دروازه‌بان نفت به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

فشار سرخ پوشان بعد از گل بیشتر نیز شد تا باز با درخشش امید عالیشاه و این بار پاس عمقی فوق العاده او بازیکن جوان سرخ پوشان ، علی علیپور را از جناح چپ راه انداخت تا این بازیکن با نفوذ به محوطه جریمه اولین گل خود برای پرسپولیس را در این فصل به ثمر برساند.

بعد از گل دوم نیز باز سرخ پوشان بازی را هدایت میکردند تا این که برخلاف جریان بازی در اولین حمله بعد ا ز دریافت گل دوم کیوان امرایی در دقیقه 43 اختلاف را به حد اقل رساند.


نیمه دوم:

نیمه دوم با فشار نفتی ها آغاز شد تا این که در دقیقه 57 با برخورد خشنی که روسلان با سوشا مکانی داشت فغانی را مجبور به اخراج وی کرد.

بعد از 10 نفره شدن نفتی ها پرسپولیس بازی را در دست داشت و حملاتی برای زدن گل سوم و قطعای کردن کا ر کرد اما به گل سوم نمی رسیدند در دقیقه 63 بازی حرکت زیبای عالیشاه درون محوطه جریمه نفتی ها با پاس عرضی وی ادامه یافت که ضربه محکم خانزاده از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

بازی با همان نتیجه در حال تمام شدن بود که در آخرین دقیقه وقت های تلف شده رضا کرم لاچعب گل مساوی را به ثمر رساند تا سرخ پوشان باز به نتیجه تساوی قناعت کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد