تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تيم فوتبال استقلال با برتري مقابل نفت مسجد سليمان به سه امتياز شيرين دست پيدا کرد.



دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال از ساعت 18:50 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.

هفته هفتم لیگ برتر، ورزشگاه شهيد بهنام محمدي، تماشاچی بيش از 10 هزار نفر
داور: شاهين حاجي بابايي کمک ها: حسين طالقاني و تورج عيوض‌محمدي

اخطار: کيومرث چراغي و محمود تيغ نورد (نفت مسجد سليمان)، ميلاد فخرالديني (استقلال)

نفت مسجد سليمان: رضا حيدري، کيومرث چراغي، سعيد سالارزاده، ميلاد شيخ سليماني، سيدجلال عبدي، حميد بوحمدان، محمود تيغ نورد، ميلاد زنيدپور (83 احسان عبدي)، ميلاد جعفري، ميلاد سليمان فلاح( 73 عباس عسگري) و رضا درويشي (83 حسين مالکي)
سرمربی: مجيد باقری‌نيا

استقلال: محسن فروزان، هاشم بيک‌زاده، محمدرضا خرسندنيا، پژمان نوري، اميد ابراهيمي، ميلاد فخرالديني (63 مهدي کريميان)، آرش برهاني، محمد قاضي، سجاد شهباززاده، آندرانيک تيموريان، جاسم کرار (76 عليرضا رمضاني)
سرمربی: امير قلعه نويي

شرح بازي:
استقلال در بازي بيرون از خانه‌اش مقابل نفت مسجد سليمان هم برنده شد تا جايگاهش در صدر جدول را فعلا به کسي تعارف نزد. شاگردان امير قلعه نويي در اين بازي باز هم هاشم بيگ زاده را در قلب دفاع به ميدان فرستادند و در حالي که در نيمه اول برتري محسوسي از نظر مالکيت توپ داشت نتوانست موقعيت خطرناکي روي دروازه شاگردان باقرنيا خلق کند. نفتي ها در اين نيمه از تک موقعيت خود که روي يک ضربه شوت به دست آمده بود نتوانستند محسن فروزان را تسليم کنند. در حالي که بازي به دقايق پاياني خود در نيمه اول مي‌رسد حرکت آرش برهاني و پاس زيباي او به محمد قاضي يخ بازي را شکست تا استقلال با برتري به رختکن برود.

در نيمه دوم استقلال بازي را بهتر آغاز کرد و فرصت هاي خوبي هم روي دروازه نفت ايجاد کرد. در حالي که نفتي ها ضربات کاشته‌اي که پشت محوطه جريمه استقلال به دست مي‌امد را با بي دقتي از دست مي‌دادند اين سجاد شهباززاده بود که در سمت مخالف تيمش را صاحب موقعيت کرد که توپش به بيرون رفت.

نفت روي يک فرصت ايده‌آل ميتوانست دروازه استقلال را باز کند و بازي را به تساوي بکشاند. اعلام خطاي پنالتي خرسندنيا روي مهاجم حريف نفتي ها را صاحب فرصت کرد اما محسن فروزان توانست تيمش را نجات دهد و با يک واکنش خوب ضربه زنيدپور را دفع کرد.

در نهايت در حالي که نفت براي زدن گل تساوي بي تابي مي کرد اين سجاد شهباززاده بود که توانست روي حرکت زيبا و پاس ديدني آرش برهاني استقلال را صاحب گل دوم کند.

نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم موقعیت های خوبی روی دروازه فروزان خلق کرد و اگر کمی با تجربه تر بودند می توانستند با حداقل یک امتیاز از زمین خارج شوند.

استقلال با این برد 18 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و نفت نیز با 3 امتیاز همچنان قعر نشین ماند.

شرح گل‌ها:
1 ـ صفر(استقلال): آرش برهاني پشت محوطه جريمه نفتي‌ها صاحب توپ شد و با يک پاس عمقي محمد قاضي را صاحب توپ کرد که او موفق شد گل اول آبي‌پوشان را به نام خود و سومين گلش در ليگ برتر را ثبت کند.

2 – صفر (استقلال) فرار آرش برهاني پشت مدافعان متزلزل نفت و حرکت زيباي مهاجم استقلال، سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد تا او دومين گل استقلال را به ثمر برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد