تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال در پايان بازي مقابل ذوب‌آهن با اطمينان از قهرماني تيمش در ليگ‌برتر صحبت کرد.



 به گزارش "تک گل" در شرایطی که استقلال سومین شکست متوالی خود را در اصفهان پذیرفت، قلعه‌نویی عقیده دارد این باخت چیزی جز یک بدشانسی بزرگ نبوده است. مشروح حرف های سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی را بخوانید:

7، 8 موقعیت داشتیم
من نگران نیستم. درست است که این بازی را باختیم اما تیم ما در خلق موقعیت خوب کار کرد. ما چپ و راست روی دروازه ذوب‌آهن توپ ریختیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم که بخصوص آن ضربه شهباززاده از سه قدمی خیلی برای من ناراحت کننده بود که وارد دروازه نشد.

بدشانسی‌های استقلال تمام  می‌‌شود
استقلال قهرمان این فصل لیگ است. به نظر من  نمی‌شود  همیشه هم بدشانس بود. بداقبالی ما که به پایان برسد، نوبت پیروزی هاست. ضمنا ما از نبود بعضی از بازیکنان لطمه خوردیم و دیدید که فقط با حضور جاسم کرار چقدر روند تیمی ما تغییر کرد.

درباره داوری حرف نمی‌‌زنم
اینکه  می‌ گویند صادقی و تیموریان باید اخراج بشوند را قبول ندارم. البته من اصلا  نمی‌ خواهم درباره داوری حرف بزنم، درباره گل دوم ذوب‌آهن هم صحبتی ندارم. اگر قرار است درباره داوری حرف نزنیم کلا حرف  نمی‌ زنیم.

ذوب‌آهن موقعیت نداشت
قبلا هم گفتم ذوب آهن خوب بازی می‌کند اما فکر می‌کنم عدالت فوتبال این نبود که ما این بازی را ببازیم. من به ذوب آهن تبریک می گویم. آنها خوب بازی کردند ولی این بازی می شد تا با نتیجه 4-2 یا 5-2 به سود ما تمام شود. ذوب آهن در این دیدار بر خلاف سایر بازی هایش که هفت یا هشت موقعیت گل داشت، موقعیت آنچنانی نداشت.

گل دوم ذوب‌آهن عجیب بود
من باید گل دوم ذوب‌آهن را ببینم، بازیکن ذوب آنها خیلی راحت از لای بازیکن ما رد شد و به گل رسید و این برای ما باید یک درس باشد.

3 بازی و باخت‌های غیرعادلانه
در هر سه بازی ای که شکست خورده ایم، باخت حق ما نبوده. خداوکیلی تیم ما خوب بازی می‌ کند و ما باید بهتر از این نتیجه بگیریم اما بدشانسی آورده ایم. استقلال تیم دوم جدول است اما اگر عدالت فوتبال رعایت می‌ شد جای ما بالاتر بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد