تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم استقلال قبل از شروع تمرين امروز 15 دفقيه با بازيکنان تيم‌اش صحبت کرد



بعد از سه شکست تیم فوبتال استقلال امیر قلعه‌نونی امروز بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و 15 دقیقه با آنها به صحبت پرداخت.

سرمربی تیم استقلال ضمن تشریح وضعیت آبی‌پوشان در جدول خطاب به بازیکنان تیمش گفت باخت‌های گذشته را فراموش کنید و به نظر من هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما در رده دوم جدول هستیم و به همین دلیل می‌دانم که این توانایی را داریم که به جایگاه حقیقی خود برگردیم خودتان بروید و فیلم بازی را ببینید و قضاوت کنید. من حرفی در این مورد نمی‌زنم اما امام علی(ع) می فرماید که صبر داشته باشید و با صبوری به هدف‌تان برسید.

وی تاکید کرد:‌ اگر توپ سجاد شهباززاده گل می‌شد و یا ما به آن شکل گل نمی‌خوردیم الان من بهترین مربی ایران بودم و تیم‌مان هم بهترین بدن‌سازی را داشت اما حالا این اتفاق رخ داده و خودمان باید شرایط را عوض کنیم.

قلعه نویی در ادامه به انتقاد از بازیکنان ملی پوش تیمش پرداخت و گفت: ما در 6 بازی اول با بازیکنانی کم ادعا مثل خرسندنیا و مگویان به میدان رفتیم و 18 امتیاز گرفتیم، اما برخی بعد از جام جهانی نتوانستند به ما کمک کنند و بهتر است خودشان در مورد عملکردشان فکر کنند.

بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی، جواد زرینچه بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها حلقه اتحاد تشکیل داد.

مربی تیم استقلال از بازیکنان خواست حالا که این شرایط رخ داده ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و انشاالله از بازی با ملوان باید بردهای‌مان آغاز شود چون نیاز به پیروزی داریم و مردم هم از ما انتظار دارند.

تمرین تیم استقلال هم اکنون در حال برگزاری است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد