تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کرانچار که چندي پيش به دلايلي نامعلوم از سمت خود کنار کشيد با کلماتي محبت آميز از سوي مديران سپاهان به کشورش بدرقه شده است.



وب سایت باشگاه سپاهان با انتشار گزارشی از مراسم خداحافظی زلاتکو کرانچار از باشگاه سپاهان، اعلام کرد وی در فضایی کاملا دوستانه از این باشگاه خداحافظی کرد و از ایران خواهد رفت.


مصاحبه کرانچار :

 زلاتکو کرانچار سرمربي سابق سپاهان در اين باشگاه اصفهاني حاضر شد و از پرسنل سپاهان خداحافظي کرد.

به گزارش "تک گل" و به نقل از وب سایت سپاهان کرانچار در این مراسم خداحافظی خطاب به کارمندان باشگاه چنین گفته است:

چند سال حضور در باشگاه سپاهان یک زندگی جدید برای من بود و شرایطی را برای من به وجود آورد که باعث شد سپاهان و سپاهانی ها همه قلب مرا از آن خود کنند. هر چند از سپاهان می روم اما خود را تا ابد سپاهانی و اصفهانی می دانم هیچ گاه خاطراتی که با هم داشتیم را فراموش نمی کنم.

وی ادامه داد: هر چند در حال حاضر باشگاه سپاهان و شهر اصفهان را ترک می کنم اما همیشه به یاد شما هستم و خود را از شما می دانم. امیدوارم باز هم سپاهان در همه ابعاد موفق و قهرمان باشد. هر جا که باشم برای موفقیت تان دعا می کنم.

بعد از این نطق احساسی مهرزاد خلیلیان مدیر باشگاه سپاهان هم به تبعیت از زلاتکو او را به شدت ستوده و درباره اش گفته:

ما به امید دیدار مجدد با آقای کرانچار هستیم و ایشان را از خودمان جدا شده نمی دانیم. آقای کرانچار در طول حضور در سپاهان با همه وجود و با عشق و انرژی بالا برای موفقیت سپاهان همه تلاش خود را به کار بست.این مرد بزرگ شایسته بهترین سپاس ها و قدردانی هاست و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به حضور این سرمربی بزرگ و مرد نازنین در خانواده خود می بالد. زحمات ایشان را فراموش نمی کنیم و همیشه پیگیر اخبار موفقیت های ایشان خواهیم بود.

زلاتکو به تازگی دوباره نوه‎دار شده و برای دیدن عضو جدید خانواده اش از تهران عازم لندن می‌شود.

خداحافظی کرانچار با سپاهانی ها

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد