تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امير قلعه نويي اعتقاد دارد تيمش در بحران نبوده که حالا با يک برد از بحران خارج شود.



به گزارش "تک گل"، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ملوان گفت:

به مدال آوران تبریک می گویم
به خاطر مدال های خوب کاروان ایران در بازی های آسیایی تبریک می گویم.اولا از هواداران خوب مان بابت حمایت هایی که کردند تشکر می کنم.یک تشکر هم از مجیدی می کنم. نشان داد پیشکسوت و معرفت دارد.

آقایان در روزنامه ها بحران درست می کنند
 آقایان در دفترها و روزنامه هایشان بحران درست کردند.تیمی که دوم است و خوب بازی می کند چه بحرانی دارد.برخی که مردم آنها را نمی شناسند با مصاحبه می خواهند معروف شوند.در این بازی 11 موقعیت داشتیم.پیشکسوت واقعی امثال مجیدی است که در شرایط بحرانی به تیم کمک می کنند یا اگر کمک نمی کنند ضربه نمی زنند. یک سری آقایان هم هستند که در دفتر خودشان بحران درست می کنند.بحران برای چی؟بحران برای زمانی است که تیم هشتم و نهم جدول است.این ها خودشان را استقلالی می دانند.

همه از تماشای بازی استقلال لذت می برند
او در ادامه در رابطه با مسائل فنی هم صحبت کرد: به هر دو تیم تبریک می گویم. ملوان به رغم اینکه شرایط خوبی نداشت ولی دنبال این بود که فوتبال بازی کند. استقلال روز خوبش نبود با این وجود هنوز از دو-سه بازیکن گلایه دارم. ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خوشحالم هر کسی بازی های استقلال را می بیند لذت می برد. تیم مقابلش مهم نیست. من بازی استقلال با ذوب آهن را دیدم سرعت تیمی خیلی خوب بود. بازی فولاد اوج بدشانسی ما بود که بدون کرنر بازی را باختیم. این بازی را هم خدا را شکر می کنیم که به پیروزی رسیدیم. امیدوارم در دو هفته آینده تیم را از نظر بدنی به شرایط مطلوب برسانیم. من قبول ندارم تیمم مقابل تیم های بزرگ مشکل دارد.
قلعه نویی به تعطیلی لیگ انتقاد کرد و گفت: بعید می دانم در آلمان تا افغانستان چنین اتفاقی بیافتد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد