تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال برخلاف انتظارات در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي صبا چندان عصباني نبود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"  قلعه‌نویی که در برابر تیم دستیار سابقش متوقف شده اعلام کرد، شرایط بازی طوری پیش رفت که حتی می‌ توانستند به صبا ببازند.

مشروح حرف های امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی امروز را بخوانید:

خسته بودیم
قلعه‌نویی بعد از آنکه برای سلامتی عاجل غلامحسین مظلومی دعا کرد گفت: در مجموع از بازی راضی هستم اما از نتیجه خیر. اینکه من ناراضی هستم دلایل مختلفی دارد یکی از مهمترین دلایلی که باعث نارضایتی من می‌ شود این است که خسته بودیم و این خستگی روی روند کار تیم ما تاثیر گذاشته بود. ما در نیمه دوم موقعیت های زیادی از دست دادیم که خستگی تمرکز ما را به هم زد.

شاید می‌ باختیم
ما برخلاف روند بازی گل خوردیم و می‌ توانستیم گل خود را حفظ کنیم. اما فوتبال است و هزار اتفاق در آن رخ می‌ دهد چه بسا در دیداری که ما حق برد داشتیم اگر ضربه چشمی گل می‌ شد حتی مساوی هم نمی‌ گرفتیم و می‌باختیم. من فکر می‌ کنم که صبا به علت زمان بیشتری که برای آماده شدن داشت، از ما بیشتر روی این بازی تمرکز کرده بود.

فروزان آنقدرها مقصر نبود
در این بازی به گلر ما زیاد فشار نیامد، یک توپ آمد و داخل دروازه رفت او حتی زمین هم نخورد ولی به هر حال من فروزان را روی این گل صددرصد مقصر نمی‌ دانم. محسن گلر خوبی است ولی روی گل خورده در مجموع بگویم آن طورها هم مقصر نبود. به هر حال در عملکرد یک گلر فراز و نشیب وجود دارد.

انشاالله قهرمان می‌ شویم
قلعه‌نویی در مورد کسب 23 امتیاز در 13 بازی گفت برای قهرمانی باید تعداد بازی ها را ضربدر دو کنیم و به اضافه یک تا نشان دهیم تا به حال موقعیت قهرمانی داشته ایم یا خیر. به هر حال ما کمتر از امتیازات مورد نیاز امتیاز گرفته ایم اما با صدرجدول 4 امتیاز فاصله داریم و به علت نزدیکی امتیاز تیم ها زیاد از بابت کسر امتیازاتمان نگران نیستیم و انشاالله قهرمان می‌ شویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد