تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال استقلال اعتقاد دارد رضا عنايتي با حضور در جمع آبي‌پوشان بار روحي و رواني اين تيم را بالا مي‌برد.



امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت تیم استقلال در اردوی کیش گفت: تیم ما به سه قسمت تقسیم شده است، یک قسمت افرادی هستند که عضو تیم ملی هستند، بخش دیگر کسانی هستند که یا مصدوم شده‌اند و یا پول‌شان را نگرفته‌اند و قسمت بعدی ما هستیم که با 13 نفر در اردوی کیش حضور پیدا کرده‌ایم.

سرمربی استقلال در مورد جابه‌جایی دروازه‌بان‌های این تیم عنوان کرد: مهدی رحمتی اول فصل از تیم استقلال جدا شد، پس از آن یک دروازه‌بان خارجی جذب شد ولی شرایطی پیش آمد که وحید طالب‌لو به استقلال بازگشت. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم با بازگشت طالب‌لو به استقلال، او به تیم ما کمک کند.

قلعه‌نویی درباره تقویت خط حمله و دفاع تیم استقلال تصریح کرد: گاهی اوقات در شرایطی گل‌های زیادی می‌زنیم اما در همان زمان ممکن است گل هم بخوریم. این نشان‌دهنده آن است که کادر فنی افکار هجومی دارد. طبیعی است که مردم دوست دارند در یک بازی به جای نتیجه یک بر صفر، نتیجه 2 بر یک یا 3 بر 2 را ببینند.

وی با بیان اینکه قوانین فیفا به سمتی رفته که گل‌های زیاد رد و بدل شود، افزود: در سال جاری نیز ما این کار را انجام می‌دهیم اما گل‌هایی که ما دریافت کردیم از روی تاکتیک حریف نبود، بلکه اشتباهات فردی بود. یعنی 80 درصد گل‌هایی که ما خوردیم اینگونه بوده است ولی به هر صورت ما باید این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص بازگشت رضا عنایتی به استقلال اظهار داشت: یکی از عواملی که باعث شد رضا عنایتی را به استقلال برگرداندیم این است که ما داخل زمین بازیکنی که بار روحی و روانی و وزنه تیم را بالا ببرد، نداشتیم. به همین دلیل عنایتی را به عنوان کاپیتان تیم آوردیم که هم مقبولیت خوبی دارد و هم بازیکن فرصت‌طلبی است. من فکر می‌کنم با آمدن رضا عنایتی، مشکل رهبری داخل زمین هم برطرف شود.

قلعه‌نویی در خصوص فصل نقل‌وانتقالات و جذب نیروهای مدنظر خود اظهار داشت: به غیر از محسن مسلمان تمام بازیکنانی که مدنظرمان بود را جذب کردیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد