تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

امیر قلعه نویی درباره تغییر برنامه لیگ گفت: تعجب می‌کنم واقعا جای تعجب دارد که این آقایان که خودشان فوتبال بازی کردند و مدیر ورزشی بودند چرا اینگونه رفتار می‌کنند؟ ما بر اساس برنامه اعلام شده برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در اوج فشار بدنسازی بودیم و اکنون وارد فاز جدیدی شدیم.



وی ادامه داد:" اصلا تیم ملی به فینال رفته است، چه فرقی می‌کند؟ این همه به تیم ملی فرصت دادید یک دهم آن را به باشگاه‌ها فرصت بدهید. اکنون خیلی از تیم‌ها حتی به ایران برنگشتند. توصیه من به دوستان این است که همان برنامه قبلی را اجرا کنند."

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه در تعطیلات بدون ملی‌پوشان چگونه تمرین کرده، گفت:" در دو سال گذشته وضعیت ما همین بوده است.تعداد بازیکنان ما به 15 نفر هم نرسید. بیشتر به جای کار تاکتیکی بر روی کارهای بدنی تمرین کرده‌ایم. در حال حاضر با همین شرایط پیش می‌رویم. خوشبختانه آرامش نسبی در تیم حاکم است. امیدوارم تیم ملی سریع‌تر برگردد و بازیکنان از آن فضا خارج شوند."

  قلعه‌نویی درباره اینکه چرا هرایر مگویان و هلمکه در تمرین استقلال حضور ندارند، خاطرنشان کرد:" این 2 بازیکن در دیدار با صنعت نفت مصدوم شدند. منتظر هستیم تا کادر پزشکی در خصوص هلمکه تصمیم بگیرد و فقط امیدوارم که کار او به جراحی نکشد. هرایر هم به زودی در تمرینات حاضر خواهد شد."

وی در خصوص اینکه نظرش در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش در خصوص خودش چیست، گفت:" اکنون جواب او (کی‌روش) را نمی‌دهم و به صورت یک بیانیه پاسخش را خواهم داد."

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی می‌تواند با شکایت به AFC بابت دوپینگی بودن علاء عبدالزهرا نتیجه بازی با عراق را تغییر دهد، اظهار داشت:" اگر به صحبت‌های یکی دو ماه پیش من توجه کنید، خواهید دید که من این موضوع را متذکر شده بودم. خدا را شکر حرف‌هایم هم موجود است. گفته بودم که آقایان حواس‌شان به 2 مطلب باشد که یکی از این مطالب بحث دوپینگ بود."

قلعه‌نویی ادامه داد:" پیش از اینکه احمد هاشمیان در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تغییر کند از مهدی تاج خواسته بودم که به 2 مورد به صورت ویژه توجه کند. یکی از همین موارد بحث دوپینگ بود."

وی در واکنش به اینکه امکان دارد AFC نتیجه دیدار ایران و عراق را 3 بر صفر به سود تیم ملی کشورمان اعلام کند، عنوان کرد:" من کاری به AFC ندارم، بلکه می‌گویم پیش از این 2 موضوع را تذکر داده بودم که بحث اصلی مربوط به دوپینگ می‌شد."

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش دوپینگ علاء عبدالزهرا بوده یا به صورت کلی گفته است، گفت:" من به صورت کلی صحبت کردم. خواسته بودم به صورت ویژه نظارت صورت بگیرد تا کار به اینجا نکشد."

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد