تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در متن زیر مصاحبه قلعه نویی پس از کسب 3 امتیاز ارزشمند استقلال را میخوانید:



برای کارگر جم دعا می کنم
دعا می کنیم کارگرجم که جزو پیشکسوتان اخلاق و ادب است شفای عاجل پیدا کند.از هیات فوتبال البرز تشکر می کنم.از مسولین و وزارت ورزش که فضای ورزشگاه انقلاب این قدر خوب بود.از فغانی تشکر می کنم.او افتخار ما در آسیا است و امروز خوب و نزدیک به صحنه بود.

جلالی تیم خوبی ساخته
به مربی اخلاق مجید جلالی تبریک می گویم که تیم خوبی ساخته است.اگر روزی قهرمان شدیم بدانید این بازی خیلی در این راه اهمیت داشت.در این مسابقه خوب بودیم و به جز توپی که میداوودی به تیر زد کنترل بازی دست ما بود.

استقلال واقعی همین است
تیم واقعی استقلال همین است.در نیم فصل اول یک سری ما را اذیت کردند و نگذاشتند تیم ما کارش را بکند.از هواداران مان در کرج هم تشکر می کنیم و امیدواریم در بازی های بعدی هم هواداران بیایند و ما را حمایت کنند.

از کرار گلایه دارم
از جاسم کرار گلایه مند هستم نباید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. به مجید جلالی که مربی اخلاق مدار است و تیم سایپا هم تبریک می‌گویم اگر روزی قهرمان شویم بدانید با عبور از این سد قهرمان شدیم. به جز ضربه میلاد میداودی که توپ را به تیرک زد ما کنترل بازی را در ختیار داشتیم و مالکیت توپ را آنها داشتند اما ما مسلط بر بازی بودیم.یکسری ما را اذیت کردند که نتوانیم تیم کامل داشته باشیم ولی من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که استقلال گونه بازی کردند.



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد