تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هماهنگی های لازم برای دربی اصفهان در فرمانداری انجام شد.



به گزارش "تک گل"، دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

در این راستا علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان اصفهان گفت: جلسه هماهنگی این دیدار با حضور معاون فرمانداری لنجان، نماینده باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان، یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نیروی انتظامی شهرستان لنجان، در محل فرمانداری لنجان برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: درب ورزشگاه فولادشهر جهت ورود تماشاگران دو تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت ۱۳ باز می شود.

دبیرهیات فوتبال استان اصفهان ادامه داد: طبق هماهنگی انجام گرفته نیمی از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران تیم سپاهان و نیمی دیگر از ظرفیت این ورزشگاه در اختیار هواداران تیم ذوب‌آهن قرار می‌گیرد.

جهانشاهی با بیان این مطلب عنوان کرد: تعداد ۴ هزار بلیط به هواداران تیم سپاهان و تعداد ۴ هزار بلیط به هواداران تیم ذوب آهن اختصاص داده شده است که در محل ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۲:۳۰ توسط هیات فوتبال استان اصفهان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بلیط های این بازی در دو رنگ سبز برای هواداران ذوب آهن و زرد برای هواداران سپاهان در نظر گرفته شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد