تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه 1-0 مغلوب ذوب آهن شد.

 

 بازی در ابتدا کم جان بود اما رفته رفته پرسپولیسی ها سوار بر بازی شدند که دقیقه 13 ارسال بلند محمد انصاری به صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه بود که مظاهری به سختی توپ را جمع کرد تا وارد دروازه نشود. در ادامه حملات سرخپوشان دقیقه 14 طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن را مظاهری از گوشه دروازه دفع کرد. دقیقه 19 کرنر ارسالی رجب زاده با خروج اشتباه رادوشوویچ به محمدرضا حسینی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت. در ادامه بازی آرام بود تا اینکه دقیقه 29 کرنر ارسالی خطرناک مسلمان را قبل از رسیدن به بازیکن پرسپولیس، مظاهری با واکنشی خوب دفع کرد. دقیقه 32 روی همکاری خوب سرخپوشان توپ پشت محوطه جریمه ذوب آهن به رامین رضاییان رسید که شوت پای چپ این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 37 مرتضی تبریزی دروازه پرسپولیس را باز کرد که کمک داور این بازی گل را آفساید اعلام کرد. دقیقه 40 ضربه ایستگاهی پشت محوطه پرسپولیس را رامین رضاییان به زیبایی زد که مظاهری توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه 45 شوت خطرناک رامین رضاییان از درون محوطه جریمه به اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت. نیمه اول این دیدار در پایان با نتیجه 0 بر 0 تمام شد.

نیمه دوم را دو تیم از ابتدا خوب آغاز کردند و دقیقه 54 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با سانتر رضاییان همراه شد، بازیکن ذوب آهن توپ را ناقص دفع کرد که نزدیک بود دروازه تیم خود را باز کند. سرانجام دقیقه 64 شوت محکم و راه دور احسان پهلوان کنج دروازه پرسپولیس قرار گرفت. دقایقی بعد پرسپولیسی ها موقعیت بسیار خوبی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند که بازیکنان ذوب آهن توپ را دفع کردند. دقیقه 77 با یک حرکت پا به توپ خوب طارمی از تمام مدافعان ذوب آهن عبور کرد اما پاس خوب این بازیکن قبل از رسیدن به امیری، مدافع ذوب آهن دفع کرد. دقیقه 83 شوت خطرناک علی علیپور از پشت محوطه به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد