تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پیکان گفت:



از نظر فنی اگر بخواهم صحبت کنم در مجموع کنترل بازی را در دست داشتیم. به ویژه درنیمه اول توپ در اختیار ما بود و تیم پیکان یک فرصت هم نداشت.سعی داشتیم در نیمه دوم هم همین روند را ادامه بدهیم.فشار زیادی روی دروازه پیکان آوردیم و خوشبختانه توانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم.امروز هم از کناره ها فرصت داشتیم و هم در عمق توانستیم موقعیت سازی کنیم.این برد را اول به اسماعیل فرهادی تقدیم می کنم که پایش شکسته و بعد به هواداران ذوب آهن تبریک می گویم که ما را تنها نگذاشتند.این مسابقه یک بازی یکطرفه بود و سه امتیاز حق ذوب آهن بود.من بازی خوبی از بچه هایم دیدم و از عملکرد آنها راضی هستم.

قول دادم در مورد داوری صحبت نکنم

من قول دادم درباره داوری صحبت نکنم ومسائل داوری را به کارشناسان بسپرم.ما باید سکوت کنیم تا داوران در قضاوت هایشان آرامش بیشتری داشته باشند و راحت سوت بزنند.

به سهمیه امیدوار شدم

با این برد امیدواری مان به کسب سهمیه بیشتر شد.فاصله ما با تیم بالای جدول فقط یک امتیاز است و امیدوارم همین روند را در ادامه کار تداوم ببخشیم.در ادامه لیگ برتر با تیم هایی بازی داریم که در بالای جدول قرار دارند.استقلال،نفت تهران و فولاد حریفان آینده ما هستند و نتیجه این مسابقات خیلی تعیین کننده است که بتوانیم سهمیه بگیریم یا نه.

برای قرارداد دو ساله با ذوب مشکلی ندارم

او درباره شایعات مربوط به بازگشتش به پرسپولیس گفت:به نظر من اصلا طرح این سوال حرفه ای نیست.ما 7 هفته دیگر تا پایان لیگ داریم.الان صحبت درباره این مسائل خیلی بیهوده است.پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و نیاز به تمرکز بالایی دارد و هیچ وقت صحبتی نمی کنم که بخواهد تمرکز پرسپولیس به هم بخورد و فقط برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.ضمن اینکه نه پیشنهادی به من شده و نه تصمیمی برای جدایی از ذوب آهن دارم.مسولان ذوب آهن پیشنهاد تمدید دو ساله به من داده اند و باید شرایط را بسنجم و خواسته هایم را بگویم.اگر به تفاهم برسیم من برای امضا قرارداد دو ساله هیچ مشکلی ندارم.در حال حاضر هم تمرکزم فقط روی موفقیت ذوب آهن است و هدفم این است که جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.





 صمد مرفاوي سرمربي پيکان در بازي با ذوب آهن شکست سنگيني خورد و علاوه بر اخراج توسط داور از سوي مسولان باشگاه به همراه بازيکنان جريمه شد.

صمد مرفاوی در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت:

تا دقیقه 60 همه چیز خوب بود

تیم اول خوب پیش می رفت و متعادل بود اما روی اشتباه کوچک داوری که موقعیتی به تیم حریف داد همین قضیه باعث شد یک پنالتی به وجود بیاید و ذوب آهن به گل رسید. ما برای جبران شروع به حمله کردیم که یک مقدار بعد از اینکه گل اول را خوردیم تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت و بعد هم بلافاصله گل دوم را هم دریافت کردیم وگرنه تا دقیقه 60 همه چیز خوب پیش می رفت. برنامه داشتیم گل ها را جبران کنیم اما روی اشتباه دروازه مان باز شد. من به تیم ذوب آهن تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های آینده هم بتواند به این روند ادامه دهد. ما دوست داشتیم ذوب اهن را ببریم اما در این بازی لیاقت برد نداشتیم.

رحمتی با من هماهنگ نکرده بود

او درباره اینکه آیا مهدی رحمتی در گل سوم ذوب آهن هماهنگ کرده بود که به محوطه جریمه حریف برود گفت:این حرکت رحمتی با من هماهنگ نشده بود.البته این کار خیلی طبیعی است و وقتی تیم عقب هست دروازه بان ها از این کارها می کنند.رحمتی دوست داشت کاری کند که در توپ برگشتی گل خوردیم.این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد.

به سادگی اخراج شدم

در آن صحنه که اعتراض کردم من لب خط بودم و دیدم اوت به نفع پیکان بود اما مربی ذوب آهن دستش را آنطرفی کرد!داور هم توپ را به ذوب آهن داد که همین پرتاب در ادامه منجر به پنالتی شد.بچه های ما در صحنه گل اول در حال اعتراض بودند که آن اتفاق افتاد و به سادگی اخراج شدم.

حق دارند جریمه کنند

مرفاوی درباره جریمه 10 درصدی از سوی مدیریت باشگاه گفت:کسی به شما این را گفته است؟من از شما می شنوم که جریمه شدم.اگر جریمه کرده باشند هم حق دارند.ما هم انتظار داشتیم نتایج بهتری بگیریم.

همه چیز بهم ریخت

امروز پس از گل اولی که دریافت کردیم تمرکز تیم به هم ریخت و باعث شد که یکی دو دقیقه بعد مدافع ما پاس اشتباه بدهد و حریف گل دوم را بزند.در مجموع همه چیز دست به دست هم داد تا این شکست رقم بخورد.دوست داشتیم ذوب آهن را ببریم اما لیاقت بردن نداشتیم.در آن صحنه ما نمی گوییم پنالتی نبود و پنالتی بود.اگر اوت را داور به نفع ما اعلام می کرد پنالتی حاصل نمی شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد