تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قلعه نویی با ناراحتی در نشست خبری حاضر شد.



به گزارش "تک گل"، از سالن کنفرانس ورزشگاه غدیر اهواز، قلعه نویی در مورد این باخت پاسخگوی خبرنگاران بود و گفت: من به آقای اسکوچیچ دوست خوبم و آقای دهکردی تبریک می گویم. ابتدا شهادت سه تا از بچه های نیروی انتظامی در حمیدیه تسلیت می گویم. خدا روح شان را شاد کند. دولتمردان ما هم در این 17 ماهه زحمات زیادی کشیدند و به تیم مذاکره کننده تبریک می گویم.

90 دقیقه به ما فحش ناموس دادند
من یک سال در اهواز بودم اما این برد و این شرایط پشیزی ارزش ندارد. من به اسکوچیچ و دهکردی تبریک می گویم و مبارک شان باشد. آنها فوتبالی هم می توانستند برنده باشند اما اینکه 90 دقیقه توی چشم من و فروزان لیزر باشد کار خوبی نبود. ما در تهران هم شکست خوردیم و حرف نزدیم. می گویند جو امنیتی است باشد که باشد. 90 دقیقه به ما فحش ناموسی دادند یا نه؟

تعویض من درست بود
تعویض خرسندنیا اصلا اشتباه نبود و من برای هجومی تر کردن تیم میلاد نوری را وارد زمین کردم.ما می خواستیم گل دوم را بزنیم و بازی را تمام کنیم اما موفق نشدیم.

فولاد به دلخواه ما بازی می کرد
فولاد آنطوری بازی می کرد که ما دوست داشتیم.آنها مالکیت توپ داشتند اما موقعیت ایجاد نمی کردند و این همان چیزی بود که ما دوست داشتیم.آنها فقط سه موقعیت داشتند که دوتای آن گل شد.

لیزرها ...
توی چشم بازیکنان ما مدام لیزر می انداختند به خصوص توی چشم من و فروزان. مگر فوتبال چقدر ارزش دارد؟ آنها می توانستند فوتبالی ما را ببرند. ما در تهران به فولاد باختیم و به آنها تبریک گفتیم. اما آنها این کار را انجام ندادند.

قلعه نویی در انتهای نشست مطبوعاتی با سوال تند یک خبرنگار اهوازی مواجه شد که عقیده داشت به وی فحاشی صورت نگرفته که سرمربی استقلال جواب داد: مثل اینکه شما در ورزشگاه نبودید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد