تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کریم انصاریفرد که طی روزهای گذشته خبرهای متناقضی در مورد تیم فصل آینده اش منتشر شده بود، جمعه شب به طور رسمی به تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا پیوست. سایت این باشگاه اسپانیایی  جمعه شب عکس اول خود را به کریم انصاریفرد با لباس پرسپولیس اختصاص داد و نوشت که با خروج سیلوا، مقدمات جذب این ملی پوش ایرانی مهیا شد و به این ترتیب در فاصله دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی، این باشگاه اسپانیایی موفق شد دومین ملی پوش ایرانی را به خدمت بگیرد.



به گزارش تک گل، قرارداد مهاجم پیشین تیم های سایپا، پرسپولیس و تراکتورسازی با تیم اوساسونا دو ساله است. قبل از این جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نیز که پیشینه حضور در اوساسونا را داشت، پس از مسابقات جام جهانی مجددا به این تیم سقوط کرده به دسته اول فوتبال اسپانیا پیوست. مسعود شجاعی نیز که هنوز وضعیت مشخصی ندارد قبل از این در تیم اوساسونا بازی می کرد.

 اوساسونا پیش از این موفق به جذب جواد نکونام شده بود اما گفته می شود هنوز مجوز بازی او از باشگاه الکویت صادر نشده و اگر این مشکل تا 31 آگوست(دوشنبه) حل نشود نکونام حق بازی در اوساسونا را نخواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد