تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

چهار تیم هلندی خواهان جذب ستاره ایرانی هستند.



علیرضا جهانبخش که به نظر می‌رسد آخرین بازی خود را با پیراهن نایمخن انجام داده و دیگر برای این تیم به میدان نخواهد رفت، در نقل‌وانتقالات تابستانی به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

امیر هاشمی، مدیر برنامه‌های ایرانی و بین‌المللی که در هلند فعال است و کارهای جهانبخش را انجام می‌دهد، به سایت ساکر نیوز هلند گفته است: جهانبخش جزو استعدادهای خوب حال حاضر فوتبال به حساب می‌آید که اکنون پیشنهادهای خوبی به او رسیده است. باشگاهی مانند فاینورد پیشنهاد رسمی خود را ارائه کرده و آژاکس هم پیشنهادی به او داده است، البته پیشنهاد باشگاه آژاکس رسمی نیست و آنها علیرضا را برای تیم جوانان (تیم دوم آژاکس) می‌خواهند. اکنون پیشنهادی هم از آیندهوون به دست ما رسیده است.

مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش با اشاره به پیشنهاد آیندهوون افزود: پیشنهاد PSV هنوز رسمی نشده اما در این بین AZ آلکمار هم پیشنهادی داده است. با اینکه پیشنهادهای تیم‌های دیگری هم وجود دارد اما جهانبخش علاقه دارد پیشنهاد تیم‌های هلندی را بررسی کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد