تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش اظهار کرد که سردار آزمون و جهانبخش را به تیم امید نمی دهد.



به گزارش "تک گل"، کی روش در این باره به خبرآنلاین می‌گوید: اگر فدراسیون بخواهد در وظایف فنی من دخالت کند دیگر دلیلی برای ادامه همکاری وجود ندارد. در حال حاضر سردار و جهانبخش جز لیست اصلی من هستند و اجازه نمی دهم که بروند.

کی روش تاکید کرده فدراسیون می تواند او را آزاد کند و وی به خانه بازگردد. او از حبیب کاشانی انتقاد کرده است که چرا لیست تیم امید را با سردار و جهانبخش بسته بدون اینکه قبلش با وی جلسه بگذارند.

کی روش در پاسخ به این سوال که حتی اگر کفاشیان از او بخواهد اینطور پاسخ داد: حتی اگر کفاشیان تصمیم بگیرد این دو بازیکن را به تیم امید بدهد این مساله دخالت در کار من است و من پس از آن نمی توانم مسوولیتی در تیم ملی داشته باشم.

این حرف ها در شرایطی است که به گفته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد تیم ملی و کی روش در حال حاضر قابل فسخ نیست و در صورت قطع همکاری با تیم ملی وی مربی اخراجی تلقی می شود و قاعدتا فدراسیون فوتبال باید حق و حقوق وی را بپردازد.

در شرایطی که فاصله اندکی تا آغاز رقابت های امیدها در مرحله اول انتخاب المپیک باقی مانده است این رفتار کی روش به نظرواکنشی به حرف های رد و بدل شده اش با دبیرکل فدراسیون است و البته یک رفتارطبیعی به مصاحبه های حبیب کاشانی مدیر تیم امید، شاید باید کمتر در حوزه سرمربی تیم ملی صحبت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد