تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 برزيل عصر امروز در تمرين تيم ملي اميد حاضر شد.



 کارلوس کي‌روش عصر امروز در جلسه‌اي با علي کفاشيان در مورد تمديد قرارداد خود صحبت کرد.

کي‌روش بعد از اين جلسه در تمرين تيم ملي اميد حاضر شد و علمکرد شاگردان همتاي پرتغالي خود در تيم ملي اميد را از نزديک نظاره کرد.

سرمربي تيم ملي که تا انتهاي تمرين در آکادمي حضور داشت در صحبتي براي بازيکنان گفت: تمام توان‌تان را براي تيم ملي بگذاريد، تيم ملي المپيک مهم‌ترين تيم هر کشور است. قدر جايگاه‌تان را بدانيد. حضور در تيم ملي براي شما افتخار است. حضور در تيم ملي المپيک افتخار بزرگي است که بايد قدر آن را بدانيد. ظرفيت فني و تاکتيکي خود را بالا ببريد. بدانيد پيراهن کدام کشور را به تن مي‌کنيد. آنچه مربيان به شما مي‌گويند به آن عمل کنيد. وينگادا مربي بزرگي است با شما کار مي‌کند. اگر اين تفکر را داشته باشيد اين مسئله به شما کمک مي‌کند. حضور در تيم المپيک را قدر بدانيد چرا که اين مسئله مي‌تواند باعث رشد شما شود تا با رسيدن به فوتبال جهان براي خودتان و تيم ملي در آينده افتخار کسب کنيد.

در تمرين امروز تيم ملي کي‌روش با نلو وينگادا برخورد بسيار گرمي داشتند.  در اين تمرين افشين پيرواني هم حاضر شد و عملکرد بازيکنان را نظاره کردند.

تيم ملي اميد ايران ساعت 5 بامداد فردا براي برگزاري يک اردوي تدارکاتي به اردن سفر مي‌کند.

تاکنون شاهين ثاقبي بازيکن تراکتورسازي و علي کريمي بازيکن سپاهان در اردوي تيم ملي حاضر نشده‌اند. البته ثاقبي به دليل اينکه سرباز است نمي‌تواند در اين سفر تيم ملي را همراهي کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد