تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ليونل مسي ديدار برابر سوئيس را سخت و دشوار توصيف کرد



آرژانتين با گل آنخل دي‌ماريا توانست به مرحله يک چهارم نهايي راه يابد. ليونل مسي پس از پايان اين ديدار گفت: خوشحاليم که توانستيم روندرو به رشدمان را ادامه دهيم. بازي سختي برابر سوئيس داشتيم اما فوتبال همين است و توانستيم در دقايق پاياني به هدف‌مان برسيم. از همان ابتداي وقت اضافه به قصد گل زدن وارد زمين شديم. در مقاطعي از مسابقه نيز تيم دچار استرس شد و به خاطر همين فرصت‌هايمان از دست رفت اما خوشحالم که در نهايت توانستيم به گل برسيم.

مسي در ادامه گفت: سوئيس تيم خوب و قدرتمندي است و همان طور که انتظار داشتيم بازي کرد. مي‌دانستيم که جزئيات نتيجه اين بازي را رقم مي‌زند. امروز ما خوش‌شانس بوديم که توانستيم به پيروزي برسيم و به مرحله بعد راه يابيم. پيروزي برابر سوئيس اصلا آسان نبود.



 مهاجم تيم ملي آرژانتين عنوان کرد اين تيم بازي سختي برابر سوئيس پشت سر گذاشت اما مهم پيروزي در سه مسابقه بوده است.

آرژانتين موفق شد با گل آنخل دي‌ماريا به جمع تيم‌هاي راه يافته به مرحله يک‌ چهارم نهايي بپيوندد . گونسالو هيگواين پس از پايان اين ديدار گفت: بازي خيلي سختي برابر سوئيس داشتيم. ما فرصت‌هاي زيادي را در اين ديدار هدر داديم و هرچه از بازي گذشت کارمان سخت‌تر شد اما مهم اين بود که توانستيم در نهايت پيروز از زمين خارج شويم.

مهاجم تيم ملي آرژانتين درباره شرايط خود گفت: احساس خوبي دارم. مشکلي در 120 دقيقه احساس نکردم. بازي در مرحله بعد سخت خواهد بود و بايد هرچه در توان داريم بگذاريم تا بتوانيم به پيروزي برسيم. در اين ديدار بازيکنان ما تلاش زيادي کردند و خسته شدند. اميدوارم تا شروع بازي بعدي بتوانيم به سطح آمادگي بهتري برسيم.




 هافبک تيم ملي آرژانتين معتقد است که آرژانتين رفته رفته بهتر مي‌شود.

خاوير ماسکرانو پس از صعود تيم ملي آرژانتين به مرحله يک چهارم نهايي جام بيستم اظهار داشت: نمي‌خواستيم که اين بازي به وقت‌هاي اضافه کشيده شود و به دنبال پيروزي در طول 90 دقيقه بازي بوديم ولي همانطور که تصورش را از قبل مي‌کردم، بازي دشواري شد. خوشبختانه دي‌ماريا روي پاسي که مسي به او داد دروازه سوئيس را باز کرد تا بازي به ضربات پنالتي کشيده نشود.

وي افزود: تيم ما رفته رفته بهتر مي‌شود. هر چند مسابقات هم دشوار مي‌شوند.

بازيکن تيم ملي آرژانتين ادامه داد: نيمه دوم آرژانتين عملکرد بهتري داشت و ما نمي‌خواستيم که اين ديدار به وقت‌هاي اضافه کشيده شود. به خوبي سوئيس را تحت فشار قرار داديم و خوشبختانه در انتهاي بازي امضاي خود را زديم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد