تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپيتان تيم ملي آرژانتين عنوان کرد اين تيم براي قهرماني در جام جهاني بايد تا پايان بجنگد. او همچنين عنوان کرد گونسالو هيگواين شايسته انتخاب به عنوان بهترين بازيکن زمين بود.



به گزارش تک گل، آرژانتين موفق شد با برتري يک بر صفر برابر بلژيک به جمع چهار تيم پاياني جام بيستم بپيوندد.

ليونل مسي کاپيتان تيم ملي آرژانتين پس از صعود تيمش به نيمه نهايي جام جهاني با تمجيد از گونسالو هيگواين گفت: او شايسته اين بود که به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شود. هيگواين يکي از بهترين بازيکنان ما در اين ديدار بود. ما يک تيم هستيم. او در اين ديدار توانست فرصت‌هاي خوبي به دست بياورد و خوشحالم که توانست گلزني کند. ما در اين جام تا لحظه آخر تلاش مي‌کنيم و اميدواريم که بتوانيم به بالاترين رتبه دست يابيم. از صعود آرژانتين به نيمه نهايي خوشحالم اما هنوز راه زيادي براي ما باقي مانده است.

کاپيتان تيم ملي آرژانتين در ادامه درباره تيم ملي بلژيک گفت: آن‌ها در اين ديدار چند فرصت گلزني داشتند اما مدافعان ما بسيار خوب عمل کردند. ما در بازي امروز بيش از بازي‌هاي قبل دويديم و همه ما مسئوليت‌پذيري‌مان را در زمين نشان داديم و به همين دليل شانس حريف نداديم و اين خيلي مهم است.

مسي در پايان گفت:‌خوشحالم که هواداران آرژانتيني ورزشگاه را با خوشحالي ترک کردند. ما از اين جا حمايت ميليون‌ها آرژانتيني را حس مي‌کنيم. مي‌خواهم همه بازيکنان آرژانتين را در آغوش بگيرم. بايد تا پايان جام همچنان بجنگيم.

آرژانتين در مرحله بعد با برنده ديدار هلند و کاستاريکا ديدار مي‌کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد