تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط پیکان اظهارداشت: تیم ما تقریباً کامل شده است و با برگزاری اردویی در ترکیه به آمادگی نسبی خواهیم رسید، امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی در این دوره از رقابتها داشته باشیم و نتایج مطلوبی کسب کنیم.



به گزارش تک گل، وی در مورد اختلاف نظرهایی که بین سید مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی بوجود آمده یادآور شد: هر جفت این عزیزان برای من قابل احترام هستند، آنها برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده‌اند، من خیلی در جریان این مسئله نیستم اما اگر فکر می‌کنند می‌توانند کمک کنند در خدمت هستم، نهایت آن با یک افطاری در خدمت آنها هستیم و این دو را آشتی خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه آیا این مسائل حاشیه‌ای برای گلر این تیم بوجود نمی‌آورد، گفت: من مصاحبه این عزیزان را دقیق نخوانده‌ام اما به همه بازیکنان یادآور می‌شویم که زیاد وارد حاشیه نشوند، حتماً نباید جواب یکدیگر را بدهیم، برخی مسائل می‌تواند به مرور زمان حل شود شاید شخصی منظور خاصی نداشته است، در ماه رحمت الهی قرار داریم و باید مهربانانه‌تر با یکدیگر برخورد کنیم.

ثنایی در مورد اینکه مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم چه زمانی رسانه‌ای می‌شود، خاطرنشان کرد: قرارداد بازیکنان ما در سازمان لیگ ثبت می‌شود و کم‌کم برای تمام بازیکنان انجام خواهد شد، پس از آن هم سازمان لیگ می‌تواند آن را اعلام کند.

وی در مورد مبلغ قرارداد سید مهدی رحمتی، گفت: قرارداد او به مبلغ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است که بیشترین رقم قراردادی است که به بازیکن داده‌ایم ، ما براساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌آیم بازیکن گرفته‌ایم و طبق صحبت‌های فدراسیون و سازمان لیگ عمل کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد وضعیت ورزشگاه این تیم در فصل چهاردهم گفت: ما جلساتی را با مسئولان برگزار کردیم تا نواقص ورزشگاه شهدای شهرقدس برطرف شود، آنها هم قول و قرارهایی به ما داده‌اند اما اگر این ابهامات برطرف نشود ما در ورزشگاه دستگردی به مصاف رقبای خود خواهیم رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد