تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

با وجود اشتباه علیرضا حقیقی در بازی مقابل ژاپن، کی روش همچنان به وی اعتقاد دارد.



به گزارش "تک گل"، کی روش از اظهار نظر علی کفاشیان در پایان این بازی متعجب شده که به اشتباه علیرضا حقیقی اشاره کرده بود و گفته بود اگر علیرضا حقیقی اشتباه نمی کرد ایران بازی را نمی باخت.

کی روش گلایه دوستانه خود را مطرح کرده و رئیس هم مثل همیشه لبخند زده است.

خداحافظی رحمتی از تیم ملی از یک اشتباه شروع شد. وقتی او در بازی با ازبک در تهران روی ضربه ایستگاهی بیش از اندازه جلو آمد و حریف به گل برتری دست یافت تا کار ما برای صعود به جام جهانی سخت شود. انتقاد فنی کی روش از سید مهدی رحمتی که در محفلی مطرح شده بود چنان دروازه بان تیم ملی را برافروخته می کند که در یک تصمیم احساسی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی می گیرد و به زعم خود تیم ملی در سه بازی پیش رو نه امتیاز کسب نخواهد کرد و به جام جهانی صعود نمی کند و عدم صعود به پای او نوشته نمی شود.

رحمتی نامه داد و اظهار داشته فعلا خسته است و نمی خواهد برای تیم ملی بازی کند! تیم ملی به مسیر ادامه داد و هر سه بازی را برد و به جام جهانی صعود کرد و مرغ کی روش هم یک پا داشت. تیم ملی بدون سید مهدی رحمتی.

رحمتی اشتباه کرد که در آن صحنه بیرون آمد اما اشتباه بزرگ تر او جبهه گیری در برابر انتقاد کی روش بود. وقتی تیم می بازد سرمربی از همه بیشتتر تحت فشار است و طبیعی است که از شاگردان خود انتقاد کند. بعد از باخت که جای تعریف نیست.

حقیقی از اشتباه رحمتی درس می گیرد و به یقین اگر کی روش گلایه ای از او مطرح کند به جان می خرد و نامه نمی نویسد بلکه می ماند و بیشتر تمرین می کند.به یقین صحنه جلو آمدن علیرضا حقیقی در بازی با ژاپن از سوی گاسپار برای او آنالیز می شود. مربی دروازه بانان تیم ملی به او توصیه می کند و با او تمرین خواهد کرد که دیگر این اشتباه را تکرار نکند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد