تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حسين خوش نظر سرپرست سايپايي ها در بازي با پيکان به دليل محروميت از روي سکوها تماشاگر بازي بود.



 خوش نظر در مورد این دیدار گفت: به نظرم بازی خوبی بود البته آنها نیمه اول بهتر از ما بودند توانستند به دفاع ما نفوذ کنند و یک گل بزنند اما اواخر بازی پیکان هیچ حرفی برای گفتن نداشت. باید آقای رحمتی را طلا گرفت اگر نبود معلوم نبود الان پیکان کجای جدول بود واقعا شاهکار کرد. وگرنه ما با اختلاف 4، 5 گل بیرون می‌ آمدیم.

او در همین باره ادامه داد: ما می‌ توانستیم برنده بازی باشیم اما شما حسابش را بکنید 2 بازیکن 17 ساله در ترکیب ما حضور داشتند تازه هر دویشان هم صاحب موقعیت شدند ولی رحمتی گرفت. کاوه رضایی هم به جز گلی که زد باز هم موقعیت داشت.

سرپرست سایپا در مورد عملکرد داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌ کنم یک پنالتی برای ما گرفته نشد تازه یکی بازیکن پیکان هم باید اخراج می‌ شد اما چون قبلش یک بازیکنان اخراج شده بود داور کمی با آنها راه آمد.

خوش نظر در مورد دعوای بین در نیمکت افزود: من کنار زمین نبودم و  نمی‌ توانم در این باره نظر قطعی دهم اما در رختکن از آقای پورغلامی پرسیدم که قضیه از چه قرار بوده او هم گفت مرفاوی از محوطه بیرون آمده بود پورغلامی هم به شوخی گفته کجا داری می‌ آیی که مرفاوی هم گفته به خودم مربوط است! مرفاوی هم در کنفرانس عذرخواهی کرده و مشکلی نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد