تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عليرغم دعوت کارلوس کي‌روش از دروازه‌بان سابق تيم ملي و حال حاضر پيکان، شنيده مي‌شود او جايي در بين ليست نهايي تيم ملي نخواهد داشت.



به گزارش "تک گل"، مهدي رحمتي که بعد از دوري يک سال و نيمه بار ديگر به تيم ملي دعوت شده با توجه به عدم دريافت پاسپورت و ويزايش براي اردوي پرتغال از ليست تيم ملي خط خواهد خورد و بايد اميدوار به اردوهاي بعدي باشد.

رحمتي که در زمان ديدارهاي‌ مقدماتي تيم ملي در راه جام جهاني 2014 انتقاد تند و تيزي به عملکرد کي‌روش داشت از همان زمان از ليست قرمز سرمربي پرتغالي تيم ملي قرار گرفت و در جايي در جمع بازيکنان تيم ملي در برزيل نداشت. رحمتي بعد از آن هم بارها با حضور در برنامه‌هاي تلويزيوني و رسانه‌ها عذرخواهي‌اش از کادرفني تيم ملي و کارلوس کي‌روش را اعلام کرد اما مورد عفو قرار نگرفت.

رحمتي بعد از جدايي از استقلال و حضور در ترکيب تيم پرستاره پيکان بار ديگر به اردوي تيم ملي دعوت شد اما در حالي که کمتر از 4 روز به پرواز تيم ملي به پرتغال باقي مانده، هنوز از او پاسپورتش را دريافت نکرده‌اند و ويزاي پرتغال هم برايش صادر نشده تا زمزمه خط خوردنش به گوش برسد.

تيم ملي براي حضور در اردوي پرتغال 7 گلر را در ليست دعوتي اوليه‌اش اعلام کرده که از اين جمع 4 درواز‌ه‌بان تيم ملي را همراهي خواهند کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد