تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رحمتی پس از باخت در دربی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. هواداران پرسپولیس هم در صفحه شخضی وی ، به تمجید از او پرداختند.



به گزارش "تک گل"، مهدی رحمتی در دربی روز خوبی را سپری نمی کرد. او 4 گل دریافت کرد و البته یک پنالتی نیز مهار. شاید اگر رحمتی مثل همیشه ظاهر می شد استقلال می توانست نتیجه بهتری کسب کند.  کاپیتان استقلال اما پس از شکست پستی در اینستاگرام خود منتشر و از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. حالا که حدود دو روز از انتشار این پست گذشته، 35000 هزار نفر آن را لایک کرده و بیش از 11000 کامنت نیز نوشته اند. نکته جالب نظرات مردم است. هم استقلالی و هم پرسپولیسی. همه از رحمتی تمجید کرده و او را با کامنت هایشان مورد تقدیر قرار داده اند. به خصوص پرسپولیسی ها که تاکید کرده اند به عنوان هوادار تیم رقیب، رحمتی را دوست دارند و به او علاقه مندند.

به نظر می رسد پس از انتشار این پست، هواداران استقلال کمی شکست پرگل مقابل حریف دیرینه را فراموش کرده و به موفقیت در بازی های آینده امیدوار شده اند. پست رحمتی به موقع بود. به خصوص برای هواداران استقلال که ساعات و روزهای سختی را می گذراندند.   

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد