تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جواهير سوکاي مهاجم آلبانيايي سپاهان با اينکه خلعتبري و پريرا به اين تيم اضافه شده اند،معتقد ست که اين تيم باز هم نيار به مهاجم دارد.



سوکاي در مورد اضافه شدن چند بازيکن به خط حمله گفت:يک ذره هم از اين بابت نگراني و دغدغه ندارم.سپاهان هنوز هم مهاجم کم دارد و خط حمله مان هر چقدربيشتر بازيکن داشته باشد به نفع مان است.حتي اگر 8 مهاجم هم داشته باشيم نگران نيمکت نشيني ام نمي شوم.باور کنيد حتي وقتي پريرا هم آمد ناراحت نشدم واتفاقا از سپاهاني شدنش استقبال هم کردم.

او ادامه داد:‌در وهله اول به موفقيت تيم فکر مي کنم نه به اهداف شخصي ام.تلاش مي کنم تا رقابت خوبي با مهاجمان تيم داشته باشم.چيزي که مسلم است اين است که براي فصل جديد يک مثلث قوي در خط حمله سپاهان تشکيل خواهد شد،مثلثي که کابوس مدافعان و تيم هاي ليگ خواهد شد.مهار اين مثلث خيلي سخت خواهد بود.هر کسي از عهده آن برنمي آيد.

وي تاکيد کرد: پس از مصدوميتي که داشتم،خيلي تلاش کردم تا به روزهاي خوبم بازگردم و خودم را آماده نشان بدهم.در اردوي ترکيه تمام تلاشم اين بود تا آمادگي ام را ثابت کنم.شک ندارم اگر خوب باشم کرانچار بازي ام مي دهند چرا که هيچ وقت حق بازيکني را ضايع نکرده و هميشه به بازيکناني که آماده بوده اند ميدان داده است.

او در مورد يارگيري ديگر تيم ها گفت:فکر مي کنم بعد از سپاهان اين استقلال است که خوب يارگيري کرده.به نظرم براي فصل جديد جنگ قهرماني ميان اين دو تيم شکل بگيرد.تيم هايي حاضر در آسيا خيلي خوب يارگيري نکرده اند و اين فصل تنها دو تيم سپاهان و استقلال بودند که بهترين عملکرد را در نقل و انتقالات داشتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد