تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 احسان حاج صفي مي‌گويد استقلال تيم خوبي است و در فصل جاري هم از مدعيان اصلي قهرماني است ولي ما سپاهان هستيم و اميدوارم در بازي فردا استقلال را ببريم.



هافبک تدافعي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اينکه استقلال در فصل جاري بازيکنان بزرگ و خوبي را جذب کرده است اظهار کرد: ما نيز بازيکنان بزرگي را در اختيار داريم و فردا نيز در ورزشگاه خانگي خود و در مقابل هواداران‌مان در مقابل استقلال تهران به ميدان خواهيم رفت. تيم ما روز به روز در حال بهبود است و پس از دو برد متوالي که در هفته‌هاي اول و دوم به دست آورده‌ايم، از نظر روحي شرايط بسيار مناسبي داريم.

وي ادامه داد: همواره ديدار تيم‌هاي سپاهان و استقلال خوب از آب درآمده و اميدواريم فردا در زمين خود بازي بسيار خوبي را ارائه کنيم تا بتوانيم هواداران خود را راضي و خشنود به خانه‌شان بفرستيم.

هافبک دفاعي فولاد مبارکه سپاهان در فصل جاري در پاسخ به اينکه برخي‌ سپاهان و استقلال را از مدعيان اصلي قهرماني مي‌دانند گفت: صحبت در مورد قهرماني زود است اما ما تيم خوبي هستيم. چند هفته ديگر بايد بگذارد تا عيار تيم ما مشخص شود.

حاج صفي در مورد به کارگيري خود در پست هافبک دفاعي توسط زلاتکو کرانچار در فصل جاري خاطرنشان کرد: من در 16 سالگي براي اولين بار که به تيم بزرگسالان سپاهان راه يافتم، توسط لوکا بوناچيچ در اين پست بازي کردم و تجربه بازي در اين پست را دارم. هرچند به کارگيري بازيکنان توسط مربيان سليقگي است اما در تمرين‌ها نيز در اين پست خوب بوده‌ام و بازي کردن برايم در اين پست خيلي سخت نيست.

وي ادامه داد: در فصل جاري با رفتن اميد ابراهيمي از تيم سپاهان باشگاه ما هافبک دفاعي جذب نکرد و سرمربي تصميم گرفت که از من در اين پست استفاده کند.

هافبک دفاعي تيم فولاد مبارکه سپاهان در مورد رسيدن محرم نويدکيا به بازي فردا مقابل استقلال اظهار کرد: محرم طي اين چند روزه با ما تمرين کرده است اما احتمالا حضور او در بازي فردا 50 – 50 است و صددرصد هيچ چيز مشخص نيست اما اميدواريم محرم هرچه سريع‌تر به تيم بازگردد چرا هر زمان که او بازي کرده سرنوشت بازي را تغيير داده است.

حاج صفي همچنين در مورد احتمال جدايي‌اش از تيم سپاهان در صورت ارائه پيشنهادهاي خارجي گفت: اين موضوع کاملا بستگي به پيشنهاد خارجي دارد که ارائه مي‌شود. اگر پيشنهاد خارجي در فصل جاري به من ارائه شود، بايد ابتدا در مورد اينکه از کجا اين پيشنهاد ارائه شده و چه شرايطي را پيش خواهد آورد فکر خواهم کرد و پس از انجام بررسي‌هاي لازم در اين خصوص تصميم خواهم گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد