تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: داوري در نتيجه بازي امروز سپاهان و استقلال تاثيري نداشت.



 زلاتکو کرانچار بعد از برتری 3 بر یک تیمش در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم، چرا که بازی با کیفیتی را انجام دادند. از صحبت‌های قلعه‌نویی درباره داوری تعجب می‌کنم، چرا که داوری در نتیجه بازی تأثیری نداشت.
وی افزود: ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و با توانی که به خرج دادیم و استفاده از هوش و زکاوت بازیکنان‌مان تلاش‌های حریف را متوقف کردیم. من این نتیجه را به هواداران تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم این پیروزی‌ها در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.

سرمربی تیم سپاهان با ابراز تعجب از صحبت‌های قلعه‌نویی درباره داوری خاطرنشان کرد: در آیین‌نامه جدید صحبت درباره داوری ممنوع شده است و اگر مشکلی وجود داشته برای ما هم بوده و به ما ضرر رسانده است. با این حال قضاوت در نتیجه بازی تأثیری نداشت و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم بیانگر همین موضوع است.
کرانچار یادآور شد: استقلال هم شانس‌های خوبی برای گلزنی داشت که با عکس‌‌العمل‌های فوق‌العاده گردان از آن جلوگیری شد. ما تیم برتر میدان بودیم و البته در زدن ضربات آخر مشکلاتی داشتیم که باید برای بازی‌های آینده روی آن کار کنیم.
وی درباره هماهنگی پریرا با دیگر بازیکنان سپاهان هم تصریح کرد: این بازیکن هنوز به هماهنگی صددرصد با بازیکنان نرسیده البته باید در نظر داشته باشیم که او در آخرین لحظات به تیم ما اضافه شد اما با عملکردی که داشته رضایت ما را جلب کرده و در حال پیشرفت است.
سرمربی سپاهان درباره هماهنگی هافبک دفاعی این تیم هم تأکید کرد: قبول دارم رسول نویدکیا به دلیل آنکه هافبک تهاجمی است با سایر نفرات هماهنگی زیادی نداشت اما در تیم ما بازیکنان در چند پست بازی می‌کنند. علاوه بر هافبک دفاعی خود از شجاع خلیل‌زاده، عبدالله کرمی و هادی عقیلی نیز رضایت کامل را دارم.
کرانچار درباره سیستم بازی تیمش هم گفت:‌ سیستم بازی ما 2-1-4-3 یا 3-4-3 است، چون خلعتبری بیشتر بازیکن تهاجمی است و حالت مهاجم را به خود می‌گیرد از نظر من سیستم 2-5-3 به سال‌های قبل برمی‌گردد و دیگر از بین رفته و ما باید رو به جلو بازی کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد