تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کرانچار در حالی سرمربی تیم الاهلی قطر شد که این اواخر بارها در فوتبال ایران برای او مشکل تراشی کردند.



به گزارش "ورزش سه"، کرانچار که در زمان حضورش در فوتبال ایران از نظر فنی مورد قبول بسیاری از کارشناسان قرار داشت در حالی که قرار بود هدایت تیم ملی امید ایران را برعهده گیرد به دلایلی خاص از کنار نام او گذشتند تا او بعد از سه سال ایران را ترک و برای ادامه فعالیت خود به لیگ قطر برود.

سرمربی سابق سپاهان که مسوولان فوتبال ایران برای سپردن نیمکت تیم ملی امید برای او فیلترهای زیادی را در نظر گرفته بودند در حالی با الاهلی قطر به توافق رسید که پیش از او میلان ماچالای مشهور و نامی هدایت آنها را برعهده داشت و مسوولان این تیم تعللی برای همکاری او نداشتند و توافقات خیلی خوب و سریع پیش رفت.

در این بین رفتار حرفه‌ای کرانچار هم قابل تامل بود و مرد کروات در حالی که زیر فشار انتقادات و هجمه‌ها قرار داشت هیچگاه علیه فوتبال ایران حرف نزد و همانند همکاران ایرانی‌اش این انتقادات را با شدت بیشتری پاسخ نداد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد تنها فوتبال ایران بوده که بابت از دست دادن یکی از فنی‌ترین مربیانی که به لیگ ایران آمده است ضرر کرده است.

البته ارتباط او با فوتبال ایران قطع نخواهد شد زیرا او سرمربی تیمی است که دو بازیکن طراز اول ایرانی را در خدمت دارد و در این تیم به توانایی‌های فنی سیدجلال حسینی و مجتبی جباری چشم دوخته است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد