تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: به خاطر شکستي که مقابل نفت متحمل شديم از هواداران عذرخواهي مي‌کنم.



زلاتکو کرانچار پس از شکست 3 بر صفر سپاهان مقابل نفت عنوان کرد: هیچ اعتراضی به این برد نفت نباید داشت. آنها بهتر بازی کردند و مستحق این برد بودند. بازیکنان نفت با خواست و میل بیشتر از ما در بازی ظاهر شدند.ما از صحنه‌هایی گل دریافت کردیم که پیش از آغاز بازی تذکر داده بودیم. گفته بودیم که بیشترین خطر نفتی‌ها در زدن ضربه سر است که متأسفانه از همان ناحیه مرتکب اشتباه شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان نفت در همه قسمت‌ها بهتر از ما بودند. این درس خوبی برای بازیکنان من است که باید بدانند بدون بازی هجومی و پاسکاری نمی‌توان هیچ حریفی را شکست داد. آنها قرار است که از این موضوع درس بگیرند و در ادامه مسابقات آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سرمربی سپاهان یادآور شد: ما در آنالیزی که روز گذشته داشتیم تذکر دادیم که بازی با نفت سخت و مهم است، از بازیکنان هم خواستم تا با دقت بالایی در بازی ظاهر شوند. ما 2 سال گذشته مقابل این تیم در حالی که شکست خورده بودیم اما توانستیم به باز بازگردیم اما شاید این نفت با نفت گذشته متفاوت بود. نفت 2 سال گذشته دچار ضعف‌هایی بود اما امروز آنها شرایط خوبی داشتند و از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی خوب ظاهر شدند.
کرانچار در خصوص تعویض زودهنگام شهاب گردان و حضور رحمان احمدی در درون دروازه تیمش گفت: به نظر من احمدی از همان ابتدا با انگیزه وارد میدان شد و واقعا هم تلاش خود را کرد. در گل‌هایی که دریافت کردیم سیستم دفاعی ما دچار اشتباه شد. به طور قطع وقتی تیمی 10 نفره می‌شود حریف فشار بیشتری روی دروازه می‌آورد هر چند که احمدی 2- 3 شانس را از بازیکنان نفت گرفت.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه خلعتبری پس از بازی عصبانی شد و با تماشاگران درگیر شد، گفت: من صحنه را ندیدم و از شما می‌شنوم اما حق را باید به هوادار هم بدهیم البته تا اندازه‌ای امروز آنها 400 کیلومتر راه آمدند تا موفقیت تیمشان را ببینند. هوادار حق دارد که ناراحت باشد اما کار ما هم هنوز ادامه دارد و برای قهرمانی می‌جنگیم اما در بازی امروز ابتکار عمل را به حریف دادیم که البته شکست بخشی از ورزش و فوتبال است، باید با آن کنار بیاییم. این موضوع را چه هوادار و چه بازیکن باید توجه داشته باشد. ورزشکار باید درک کند که هوادار بخش لاینفک فوتبال است. آنها انتظار بیشتر از این مسئله را داشتند و طبیعی است که چنین ناراحتی پیش بیاید. نباید پذیرفت که به این شکل برخورد شود. از همه هواداران به نوبه خود و از طرف بازیکنان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم چنین نتیجه و بازی‌هایی در ادامه لیگ شاهد نباشیم.
کرانچار در خصوص عملکرد داور نیز گفت: در صحنه‌ای که داور بازیکن ما را اخراج کرد نسبت به هر کس دیگر نزدیک‌تر بود. مرادوند مدافع ما هم به عنوان نفر آخر دفاعی تلاش کرد با تکل خود جلوی ادامه حرکت بازیکن حریف را بگیرد اما در خصوص اینکه اخراج او واقعا درست بود یا نه نمی‌توام چیزی بگویم، تصمیمی بود که او گرفت.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چقدر اخراج بازیکن تیمش در این شکست مؤثر بوده، گفت: وقتی یک تیم با بازیکن کمتر بازی می‌کند طبیعی است که حریف فشار بیشتری می‌آورد با این وجود بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند. پس از اخراج مرادوند، احسان حاج‌صفی که هافبک دفاعی است را به جلوتر فرستادیم و شریفی هم جلوتر بازی کرد تا به خلعتبری کمک کنند اما حریف هم تلاش می‌کرد تا ما را غافلگیر کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد