تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 زلاتکو کرانچار سرمربي سپاهان در پايان مسابقه با ملوان انتقادها را پذيرفت.



کرانچار بی دقتی در دفاع و حمله را عامل تساوی خانگی تیمش مقابل ملوان دانست و گفت: بازیکنان سپاهان در خواب بازی استقلال مانده اند.

در دفاع و حمله اشتباه کردیم

ما بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم در همان ابتدای کار به گل برسیم اما مشکل ما این بود که به جای اینکه به دنبال ارتقا کیفیت بازی باشیم و سعی کنیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم در دفاع اشتباه کردیم و گل تساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم فرصت های زیادی داشتیم که از دست دادیم اما با حضور بازیکنی مانند حاج صفی به تمام خطوط تیم نیرو وارد شد اما از این فرصت برای پیروزی استفاده نکردیم. وقتی سیستم تیم را تهاجمی می چینید باید ریسک ضد حملات را هم بپذیرید. اما مشکل ما ریسک نیست بلکه فرصت سوزی بازیکنانی است که در موقعیت گل قرار می گیرند اما گل نمی زنند چون تمرکز لازم را ندارند.

انتقادها را می پذیرم

ما نتایج باب طبع تماشاگران را در هفته های اخیر به دست نیاوردیم و اگر انتقادی می شود به حق است. تماشاگران نتیجه می خواهند و من این موضوع را می پذیرم. فکر می کنم در خواب بازی با استقلال مانده ایم. ما فقط در بازی مقابل نفت ضعیف بودیم اما در بازی های بعد عملکرد خوبی داشتیم اما غیبت بازیکنان باعث شده به نتیجه نرسیم.

غایبان پرتعداد ما

طی هفته های اخیر و این بازی بازیکنان غایب زیادی داشتیم. امروز سوکای و حمودی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم و کریمی و شریفی هم در اردوی تیم ملی امید هستند. این درست که ما جوانان مستعدی روی نیمکت داریم اما مجبوریم که به چهارده، پانزده بازیکن با تجربه خوب متکی باشیم.

بحران نویدکیا

این که رسول نویدکیا خوب بازی نمی کند به این دلیل است که او دچار بحرانی شده که نمی‌تواند خود را پیدا کند. او در تمرینات پیش از فصل عملکرد قابل قبولی داشت اما باید در مورد او بیشتر صبر کنیم.

تصمیمات داوری

جالب است آنچه که شما از روی سکوها می‌بینید داور از درون زمین نمی‌بیند. فکر می‌کنم خطای هند در هر نطقه ای از منطقه هجده قدم باید پنالتی اعلام شود اما داور با تصمیم های خود باعث ایجاد ضرر می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد