تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 زلاتکو کرانچار سرمربي باتجربه سپاهان، مشکلات داوري در بازي قبلي مقابل فولاد را عامل عدم نتيجه گيري در اين بازي عنوان کرد.



این مربی کروات در جمع خبرنگاران اصفهانی درباره تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن چنین گفت:

غایبان زیادی داشتیم

قبل از هرچیز باید به غیبت پنج، شش بازیکن فیکس اشاره کنم که در تاکتیک تیمی سپاهان قرار گرفته بودند و همگی به بهانه های مختلف محرومیت، مصدومیت و سفر به خارج از کشور در اختیار ما نبودند و به همین خاطر از بازیکنان جوان استفاده کردم و آنها هم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند، جنگیدند اما یک اشتباه باعث شد گل مساوی را دریافت کنیم. البته باید به این مساله هم اشاره کنم که حریف حتی زمانی که ۱۰ نفره هم شد به سمت دروازه ما هجوم آورد و موقعیت گل هم داشت اما در کل از تیم راضی هستم اما از نتیجه نه.

کیفیت داربی

شما خبرنگاران آدم های نکته سنج و ریزبینی هستید و حتماً می‌دانید که این رقابت یک داربی مهم بود و با توجه به اینکه بازیکنان جوانی هم استفاده کردیم فشار روانی بر روی آنها بود که بازیکنان زیر سایه آن فشار بودند و به همین خاطر در نیمه اول متوقف می‌شدند اما در مجموع تلاش خوبی انجام دادند و اگر بازیکنان اصلی در میدان بودند کیفیت بیشتری هم ارائه می‌دادیم. اما در نیمه دوم هم با خوش شانسی از گل خوردن فرار کردیم. فکر می کنم در این مسابقه میزبان باید نگران باشد چون یک امتیاز برای ما با توجه به این شرایط خوب بود اما ذوب آهن ابتکار عمل را در دست داشت و مشکلات ما را هم نداشت. اما آنها امروز امتیاز از دست دادند.

محرم سرحال است

ما روی نیمکت چند بازیکن جوان را در کنار محرم نشاندیم و به این مساله هم باید اشاره کردم محرم زمانی که به بازی آمد خیلی سرحال نشان داد و این باعث شادی سپاهانی هاست که کاپیتانشان می‌تواند دوباره در خدمت تیم باشد.

به خلعتبری تذکر می دهیم

بعد از گل من حواسم معطوف به داخل زمین بود و دیدم که خلعتبری دارد به سمت نیمکت می‌آید اما فکر کردم که می‌خواهد پیامی را برساند و متوجه پیراهن نشدم اما این مساله را باید از خود خلعتبری و خوروش سوال کنم اما چیزی که مربوط به من است این است که حتماً اقدام می‌کنم و از باشگاه می‌خواهم به او تذکر بدهد.

داوری ها روند ما را خراب کردند

مهم ترین مشکل در بازی با فولاد ایجاد شد که همان طور هم که کارشناس داوری برنامه ۹۰ اعلام کرد یک پنالتی را برای ما نگرفتند و فرصت برد را از دست دادیم و اشتباهات داوری ما را از مسیر امتیازگیری دور کرد اما مسیر بازی های لیگ طولانی است و این ابهام تا پایان لیگ ادامه دارد اما ما هم محکوم به بردن هستیم و می‌توانیم از هفته بعد به این نتیجه برسیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد