تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تنها ساعتي از تساوي نه چندان اميدوارکننده پرسپوليس مقابل نفت مسجدسليمان مي‌ گذشت که شايعه حضور زلاتکو کرانچار سرمربي سابق سپاهان در پرسپوليس به گوش رسيد.



کرانچار که هفته گذشته جای خود را به حسین فرکی داده هنوز از ایران خارج نشده و در مقابل تماس ها نیز کاملا سکوت کرده است. این مربی که جزو گزینه های اولیه جانشینی دایی بوده پیشنهادی 800 هزار دلاری را برای حضور در پرسپولیس مطرح کرده بوده است. رقمی که توان پرداخت آن در پرسپولیس نیست اما با انتخاب حمید درخشان دیگر حرفی از کرانچار نبود تا بازی روز گذشته به اتمام رسید. بعد از اتمام این مسابقه و در ساعات پایانی شب برخی خبرنگاران از قول رئیس هیات مدیره پرسپولیس صحبت کرانچار یا یک مربی خارجی زیر یک میلیارد تومان را مطرح می‌ کردند که کاملا عجیب بود.

البته سیاسی انتصاب این جملات به شخص خود را تایید نخواهد کرد اما در این باره هشدارهای لازم به درخشان داده شده است. او هفته آینده مقابل حمید استیلی قرار می‌ گیرد که زمانی برای سرمربیگری پرسپولیس با او جدال داشت. دو مربی ای که یک دشمن استراتژیک به نام علی دایی دارند اما امروز در شرایطی هفته را آغاز خواهند کرد که امیدشان به 3 امتیازی بازی پیش روست؛ این نیاز البته برای درخشان حادتر است بخصوص که هیچی نشده صحبت از مربیان جدید است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد