تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اولين برد حسين فرکي در اولين بازي. اين مي تواند بهترين شروع سرمربي جديد سپاهان باشد. آن هم مقابل پديده، تيمي که يکي از مدعيان ليگ چهاردهم محسوب مي شود.



حسین فرکی در مورد این بازی می گوید:« بازی جذابی بود. بعد از 4 هفته که سپاهان 3 تساوی و یک باخت در کارنامه داشت، به این برد نیاز داشتیم. البته در مشهد کار ساده ای پیش رو نداشتیم. پدیده عملکرد خوبی داشت و 20 هزار تماشاگر هم آمده بودند تا پیروزی این تیم را تماشا کنند. بازیکنان ما تلاش کردند تا این اتفاق نیفتد. با تلاش آنها 3 امتیاز روحیه بخش گرفتیم ، البته شایسته کسب این 3 امتیاز هم بودیم. عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم و با توجه به اینکه تیم تغییر و تحولاتی داشت و به درستی تمرین نکرده بود، کسب این نتیجه برای ما خیلی مهم بود که خوشبختانه به هدف خود رسیدیم»

شجاع خلیل زاده در نقش هافبک دفاعی
این تغییر دیگری بود که فرکی در ترکیب سپاهان بوجود آورده بود. او در این باره هم صحبت می کند:« تصمیم گرفتم که از شجاع در پست هافبک دفاعی بازی بگیرم. با او حرف زدم و گفتم که در این پست کار کن و نگران چیزی هم نباش. به شجاع گفتم حتی اگر باختیم مسئولیتش با من. فقط کارهایی که از تو در پست هافبک دفاعی می خواهم به درستی انجام بده. خوشحالم که او به خوبی به وظایفش عمل کرد و جزو نیروهای خوب ما در این بازی بود»

این برد متعلق به فرکی است؟
او پاسخی اینچنینی می دهد:« تاثیر من مطمئنا در آینده مشخص خواهد شد. چون من هنوز با تیم کار نکرده ام و کنار بازیکنان نبوده ام. فکر می کنم حضور من باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان بود تا بهترین بازی شان ر انجام بدهند. این تغییر و تحولات و حضور من تاثیر بیشتری به نسبت مسائل فنی داشت. بچه ها می خواستند ببرند و در نهایت به این هدف خود رسیدند. من هم از آنها تشکر می کنم و از فردا کار اصلی را استارت خواهم زد». 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد