تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سپاهان در يک بازي حساس و در حضور 50 هزار تماشاگر تبريزي مقابل تراکتورسازي به تساوي رسيد تا يک امتياز ارزشمند به دست بياورد.



حسین فرکی، سرمربی سپاهان در گفتگویی در مورد این بازی ، حواشی اش و البته اتفاقات فوتبال ایران صحبت می کند.

تساوی عادلانه بود

بازی زیبایی در تبریز برگزار شد. همانطور که قبل از بازی گفته بودم وجه اشتراک زیادی بین دو تیم وجود داشت. هم از نظر فنی و هم از نظر فرهنگی. من که خودم از این فضا لذت بردم. چون هم دو تیم از نظر فنی فوق العاده بودند و هم تماشاگران به این بازی، شکل زیباتری بخشیدند. به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود. البته ما می توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم، تراکتورسازی هم موقعیت هایی داشت اما فکر می کنم این نتیجه، عادلانه ترین نتیجه ای بود که می شد در این بازی بدست بیاید.

حرف از تبانی بی انصافی است

این بی انصافی است که عده ای ، به خاطر خواهرخواندگی شایعه کرده اند که تساوی ، از قبل برنامه ریزی شده بود. اصلا چنین چیزی نبود و صحبت درباره اش هم جالب نیست. ما به تبریز رفته بودیم که ببریم. اگر گل به خودی نمی شد ما می توانستیم سه امتیاز را بگیریم. تراکتورسازی هم برای برد به زمین آمده بود. آنها با حمایت تماشاگران خودی به دنبال کسب نتیجه ای ارزشمند بودند.یعنی هم ما می خواستیم ببریم و هم آنها. این حرف خوبی نیست که می زنند و وظیفه من این است که با قاطعیت تکذیبش کنم.

پرسپولیس به من پیشنهاد داد

الان که دیگر پرونده پرسپولیس تمام شده و جالب نیست در موردش حرف بزنم اما مسئولان این تیم به من پیشنهاد دادند تا به این تیم بروم. پیشنهاد از طرف آنها بود اما من پاسخی به ان ندادم. چون تصمیم به این نداشتم که پیشنهاد کار در پرسپولیس را قبول کنم. به این دلیل که برایم مهم بود در چه فضایی کار کنم. می خواستم جایی بروم که رضایت اکثریت را داشته باشم. پرسپولیس فضای خوبی را نداشت و هنگام تغییر و تحول هم دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد. دوست نداشتم چنین فضایی را تجربه کنم، در همین حین پیشنهاد سپاهان به دستم رسید و چون شرایط فراهم بود به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم تا دیگر نه بحث تیم ملی در میان باشد و نه پرسپولیس.

برای کریمی آرزوی موفقیت می کنم

علی است دیگر، بازیکن بزرگ فوتبال ما محسوب می شود.او اولین گام مربیگری را از تیم ملی شروع کرده و شخصا برای او آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم کنار کی روش تجربیاتی کسب کند ولی خب شاید این انتخاب از نظر بعضی از افراد حاضر در فوتبال ما جای سوال داشته باشد. به هر حال این اتفاق افتاده و کارشناسان درباره اصولی بودند یا نبودنش نظر می دهند. هر کس هم یک نظری دارد. بعضی ها می گویند تصمیم کریمی درست است و بعضی ها می گویند نه. من برای علی آرزوی موفقیت می کنم ، چون بازیکن بزرگی بوده، نام بزرگی دارد و محبوبیتش هم مثال زدنی است. او تشخیص داده که از تیم ملی شروع کند، وقتی این اتفاق افتاده دیگر نیازی نیست ما بگوییم درست بوده یا نه.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد