تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازي با سپاهان براي تيم شهر کوچکي مثل سيرجان اتفاق بزرگي بود که باعث شده بود استاديوم اختصاصي گل گهر بيش از ظرفيتش پذيراي تماشاگران طرفدار گل گهر باشد.



حسین فرکی که گویا به سختی این بازی برای سپاهان واقف بود از ترکیب اصلی خود در این بازی استفاده کرده بود با این تفاوت که شهاب گردان به جای رحمان احمدی درون دروازه قرار گرفته بود همچنین ملی پوشان این تیم یعنی حاج صفی و غفوری نیز در ترکیب زردها حضور داشتند.

هرچند سپاهان قوی‌تر از میزبان خود بود اما گل گهر نیز با استفاده از قدرت میزبانی خود در نیمه اول بازی پایاپایی را با سپاهان به نمایش گذاشت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم دامنه حملات سپاهان گسترده‌تر شد اما بازی بسته تیم گل گهر در ورزشگاه خودی مانع بزرگی برای به وجود آمدن موقعیت گل برای سپاهانی‌ها بود. گل گهر که از تاکتیک دفاع و ضد حمله استفاده می‌کرد چند بار نزدیک بود روی ضد حملات روی دروازه سپاهان خطرساز ظاهر شود اما سپاهانی‌ها هوشیار بودند و این اتفاق رخ نداد.

هرچه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم دو تیم محتاط تر بازی می‌کردند زیرا پذيرفتن یک گل در دقایق پایانی برای آن تیم بسیار گران تمام می‌شد و جبران آن مشکل بود. در نهایت ۹۰ دقیقه وقت قانوني بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه ای یا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد.

در پانزده دقيقه اول وقت‌هاي اضافه دو تيم به دنبال راه نفوذ براي باز کردن دروازه‌ها بودند اما احتياطي که هر دو تيم در دستور کار داشتند مانع از به ثمر رسيدن گل شد. در حالي که وقت اضافه اول رو به اتمام بود خطاي شجاع خليل زاده از سوي داور پنالتي اعلام شد و مختار جمعه زاده با تبديل اين گل سپاهان را در آستانه حذف از جام حذفي قرار داد.جمعه زاده آقای گل دو سال پیش لیگ دسته اول است .

سپاهان در نيمه دوم وقت‌هاي اضافه به دنبال جبران گل خورده بود اما موفق نشد تا بعد از فولاد دومين تيم بزرگ جام هم از گردونه مسابقات حذف شود.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد