تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منصوریان سرمربی نفت تهران اعلام کرد: تمرکز ما روی لیگ قهرمانان آسیاست.



 به گزارش "تک گل"، علیرضا منصوریان درباره اینکه تیم نفت در صدر جدول باقی مانده، گفت: خدا را شکر می‌کنم برای اینکه بتوانیم شرایط تیم را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنیم، دو هفته دو مساوی به دست آوردیم که یک دیدار با پیکان بود و یک دیدار با سپاهان و دو هفته رقبای ما شانس پیدا کردند که به صدر جدول بروند، اما این هفته آنها مساوی کردند و ما شانس پیدا کردیم که در صدر جدول بمانیم اما باید خدا را شکر کنیم که ما در صدر جدول باقی ماندیم، هر چند که باید خیلی حواس‌مان را جمع کنیم.

وی ادامه داد: تیم‌های 36 و 37 امتیازی در جدول هستند و این کار ما را سخت می‌کند، اما از طرف دیگر، این موضوع به جذاب شدن لیگ کمک می‌کند، هر چند که 6 تیم در بالای جدول و 6 تیم در پایین جدول می‌جنگند و در این میان 4 تیم شرایط عادی دارند.

منصوریان درباره حمایت هواداران از تیم نفت در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دست همه هواداران و همه تیم‌هایی که از ما حمایت کردند را می‌بوسم. دست همه مربیان و بازیکنانی که با حضور در استادیوم از ما حمایت کردند را به گرمی می‌فشارم و دست آنها را می‌بوسم، اما امیدوارم این حمایت‌ها در بازی با العین اولین بازی خانگی ما که بعد از بازی با پاختاکور به حساب می‌آید دو چندان باشد چرا که بازیکنان ما جوان هستند و به این حمایت‌ها نیاز دارند.

وی تصریح کرد: البته تمام تمرکز ما در حال حاضر لیگ قهرمانان آسیاست و بعد از آخرین بازی که در لیگ انجام دادیم فقط به بازی‌های آسیایی فکر کردیم و الان به بازی با پاختاکور و العین فکر می‌کنیم و می‌خواهیم انرژی‌‌مان را تقسیم کنیم تا هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

منصوریان درباره آینده این باشگاه تصریح کرد: در اولین فرصت، نشستی با مهدی تاج و دوستانمان در سازمان لیگ خواهیم گذاشت و همراه با مدیر فنی، سرپرست و مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای با این عزیزان برگزار می‌کنیم تا برنامه‌ریزی بهتری برای حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نزدیکی تیم‌ها تلنگری برای ما در لیگ برتر است تا حواس‌مان در ادامه راه بیشتر جمع کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد