تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی درباره موضوعات زیادی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:



 

ارزیابی از بازی؟
پر رنگ ترین بازیکن داخل زمین خالد شفیعی بود. برنامه ریزی کرده بودیم که در اوت دستی فشار را تحمل کنیم. در گل دوم، بازیکنان ما خیلی بی برنامه عمل کردند و محو بازی شدند. در یارگیری ضعیف عمل کردند. در دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم و باید قبول کنیم که یک تاکتیک است و نمی شود آن را نفی کرد. می دانستیم با اوت دستی به ما فشار خواهند آورد. در دیدار با صبای قم یک توپ در ضربه ایستگاهی به دست رحمانی خورد و داور ضربه ایستگاهی گرفت. در این بازی نیز توپ ابراهیمی به دست مدافع حریف خورد. یک پنالتی هم روی کاوه در نیمه اول اتفاق افتاد که داور ندید. داور عملکرد خوبی نداشت و چند بار آوانتاژ اشتباه داد که به ما ضربه زد. داور از جریمه حریف گذشت و بعد از آن ما ضد حمله خوردیم. در خط دفاع یارگیری خوبی نداشتیم و شرایط را سخت کردیم.

گل دوم آفساید بود؟
گل دوم آفساید نبود. محمد ابراهیمی از پشت دفاع ما فرار کرد و به نظرم بی نظمی ما باعث گل شد. به بازیکنان گفته بودیم که چه بازیکنی را مهار کنند.

اشتباه رحمتی در گل اول؟
مهدی رحمتی نمی خواست که بازی به نا هنجاری کشیده شود و به همین دلیل به کنار نقطه کرنر رفت تا از این اتفاقات جلوگیری شود.

 
از دست دادن برد در بازی های متعدد؟
اولین نقطه ضعف در مسیر تمرینی ما هست. ما توانایی گل زدن به هر تیمی را داریم و در دربی فقط گل نزدیم. ما باید از یک گل دفاع کردن را یاد بگیریم. نمی توانیم این ایراد را تقصیر بازیکن بیاندازیم زیرا مشکل در تمرین ما هست. باید بدبینانه پا به زمین بگذاریم. بی نظمی شامل حال ما شد اما فراموش نکنید که همه با هم می بازیم و همه با هم می بریم. خط دفاع به اندازه دیگران سهم دارند.
 

حضور در نشست خبری؟
ما با خبرنگاران در فوتبال رشد کردیم. شما در سایه هستید و ما در ویترین اما ما به لطف شما دیده شدیم. شما خبرنگاران در پیشرفت ما تاثیر داشتید و وظیفه ما این است که به خدمت شما بیایم و این کمترین وظیفه ما است که آستانه تحمل بالایی داشته باشیم.
 

حاشیه های بازی تاثیر بر نتیجه داشت؟
اگر منطقی نگاه کنیم، بازیکنان باید حرفه ای باشند. در فوتبال ما این مسائل پر رنگ است و ما به لحاظ روحی و روانی آماده بودیم. دو اشتباه در بازی را نباید به حساب مسائل حاشیه ای ریخت. مسائل حاشیه ای در اروپا جزئی از فوتبال است اما در فوتبال ما کلیات است. این مسائل در روند بازی تاثیری نداشت.

 
تعویض در نیمه دوم و از دست رفتن مرکز میدان؟
تراکتور تیمی است که ما باید گل دوم را به او می زدیم. به داوری اعتراض ندارم اما نباید خیلی جاها آوانتاژ می داد. نه به دلیل برد در قم این موضوع را می گویم اما سید علی در قم مصلحت اندیشی نکرد. زمانی که ما یک بر صفر جلو بودیم، باید پنالتی ما گرفته می شد. تراکتور بازیکنانی شبیه به ما دارد و ما می خواستیم از کناره ها به آنها ضربه بزنیم. روی ضربه امید ابراهیمی همچنان بحث دارم. اگر در قم، توپی که به دست بختیار برخورد کرد، هند بود باید اینجا نیز هند اعلام می شد. آنها بعد از گل برتری لایه های دفاعی را اضافه کردند و ما نیز می خواستیم از کناره ها ضربه بزنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد