تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئیس هیات مدیره استقلال می گوید که منصوریان قراردادی سه ساله دارد و همه اعضای هیات مدیره از او حمایت خواهند کرد.




شهاب جهانیان بعد از جلسه هیات مدیره استقلال در گفت و گو با خبرنگاران گفت: «قرار است کسی صحبت نکند و به همین دلیل من نیز تصمیمی برای صحبت کردن ندارم.»


رئیس هیات مدیره استقلال در پاسخ به اصرار خبرنگاران درباره ماندن منصوریان در استقلال می گوید: «نظر همه اعضای هیات مدیره این است که آقای منصوریان با قدرت در استقلال کار خود را ادامه خواهد داد.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا زمانی علیه منصوریان مصاحبه می کند، افزود: «زمانی از روی دلسوزی حرف زده است ولی فضای مجازی جای خوبی برای این مسائل نیست. توصیه کردیم این مسائل را در رسانه ها نگویند و تنها رو در رو مطرح کنند. منصوریان قرارداد 3 ساله دارد و همه از او حمایت می کنیم.»

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که موضوع تغییر در کادرفنی استقلال به کجا خواهد رسید، عنوان کرد: «هیچ تغییراتی نداریم و کادر فنی منصوریان همچنان حضور دارد و با قدرت ادامه خواهد داد. همدلی و وحدت دو حرف اصلی باشگاه استقلال است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد