تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی استقلال برد برابر مس کرمان را به ابراهیمی و پورحیدری تقدیم کرد.



به گزارش "تک گل"، علیرضا منصوریان بعد از کسب پیروزی در دقایق پایانی برابر مس کرمان با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 

 

ارزیابی از بازی؟
به هواداران استقلال که تیم را تنها نگذاشتند خسته نباشید می گویم. بازیکنان ما همیشه اول به سکوها نگاه می کنند و از آنها انرژی می گیرند. دست هواداران را می بوسم و امیدوارم نمایندگان خوبی برای آنها باشیم. قبل از بازی امید ابراهیمی با مجموعه تیم تماس گرفت و گفت که نمی تواند تیم را کمک کند اما نگرانی او برد در جام حذفی است. این برد را به امید ابراهیمی و منصور پورحیدری تقدیم می کنیم و بی صبرانه منتظر بازگشت پورحیدری هستیم.
تفاوت بازی ما با مس در وضعیت بدنی بود. نیمه اول برابر مس کرمان خوب نبودیم زیرا چهار روز پیش در اهواز بازی کردیم و مجبور بودیم بازی را با چند تغییر آغاز کنیم. در نیمه دوم دو تغییر تاکتیکی داشتیم؛ زیرا بختیار رحمانی و مجتبی حق دوست بیرون آمدند تا جریان بازی را عوض کنیم. از عملکرد بازیکنان خیلی راضی هستم و هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم بازیکنان به لحاظ بدنی با صلابت بیشتری ظاهر شدند. تفاوت ما با مس در روزی که مس فوتبال خوبی بازی کرد در دو وقت 15 دقیقه ای آخر بود که توانستیم مس را تحت فشار بگذاریم. هواداران با بازیکنان هم سو هستند و تیم ما رو به جلو پیش رفت. کمک ما کردند تا برنده بازی باشیم و در نهایت به تیم آقای ابراهیم زاده تبریک می گویم و امیدوارم بهترین ها اتفاق بیفتد.

 

استقلال بی برنامه؟
برای شما و خودم متاسفم که این صحبت را می کنید؛ زیرا یا بازی استقلال برابر فولاد و سایپا و ذوب آهن را ندیدید یا انتظار لالیگا و لیگ برتر دارید.

 

بختیار رحمانی؟
قطعا بختیار در استقلال جا خواهد افتاد. بختیار برای استقلال زحمات زیادی می کشد. بازیکنی نزدیک به 27 سال پیش که اسم او را نمی آورم به عنوان ستاره به استقلال آمد اما نمایش خوبی نداشت اما در نهایت به صلابت رسید. بختیار با عقبه خیلی خوب به استقلال آمد و باید به او کمک کنیم تا با یا علی، بختیار رحمانی بلند شود.

 

بازیکنان قدر پیراهن استقلال را نمی دانند؟
تمام سعی و تلاش من این است که بازیکنان قدر پیراهن استقلال را بدانند و از هفته ششم بازیکنان قدر پیراهن را دانستند. به قربانی درباره شماره 17 گفتم و از چنگیز و خودم برای او صحبت کردم. حتی درباره دیگر بازی.

 

هواداران استقلال؟
اگر وسط هفته، 50 نفر هم بیایند باید دست آنها را بوسید. هواداران برای اینکه ما بتوانیم بازی را در جام حذفی ببریم کافی بودند و ما باید کاری کنیم که هوادار با رغبت در ورزشگاه حاضر شود. در بازی ذوب و سایپا هواداران زیادی حاضر شدند. در مشهد و اهواز نیز هواداران در ورزشگاه حاضر شدند. در اهواز ما یک پایگاه اصلی داریم.

 

اردوی تیم ملی و حمایت منصوریان؟
استقلال نزدیک به 20 میلیون هوادار دارد. همیشه می گفتند که اگر این دو تیم استقلال و پرسپولیس صلابت داشته باشند، تیم ملی صلابت دارد. فراموش نکنیم که پرچم کشور بیشتر از باشگاه ها اهمیت دارد. بعد از بازی 6-2 برای اولین بار کره را با صلابت بردیم. ما از قبل همه چیز را درباره اردوهای تیم ملی می دانستیم و اگر من از کی روش حمایت کنم عده ای می گویند که به دلیل همکاری با کی روش است؛ اما اگر یک مربی وطنی هم باشد باید خود را با او منطبق کنیم. زمانی که کره را 4 سال پیش بردیم و به جام جهانی فوتبال به میان مردم بازگشت. تیم ملی اولین رکن فوتبال هر کشور است و فرقی نمی کند چه کسی سرمربی باشد. خروجی لیگ ما آنقدری نیست که سرمربی تیم ملی 72 ساعت قبل از بازی بازیکنان را صدا بکند و بگوید برابر کره و ژاپن قرار بگیرید. کره برابر تیم ما بازی مستقیم کرد و غرور ملی مردم ما تیم ملی کشور ایران است.

 

بیخیالی بازیکنان استقلال؟
اگر بازیکنان شرایط استقلال را درک نمی کنند ما مقصر هستیم. باید تاریخ استقلال را برای بازیکنان بگوییم و مکررا تکرار کنیم. به بازیکنان گفتم و باز هم از عقبه استقلال می گویم.

 


کاوه رضایی؟
همه بازیکنان بندی دارند که نمایان نیست. هیچ بازیکنی نمی گوید که چه بندی در قرارداد خود است و وجاهت باشگاه ها نمی گذارد این اتفاقات بیفتد. مدیر برنامه کاوه رضایی دوست من است و به او گفتم کار حرفه ای نکردی شب بازی این صحبت را انجام دادی. به جز کاوه رضایی نیز 9 بازیکن دیگر می توانند از استقلال جدا شوند. از اسپانسر ها تشکر می کنم که شرایط مالی خوبی را ایجاد کرده اند. تمام تلاش اسپانسر استقلال این است که مشکلات حل شود. به نظرم بهتر بود این موضوع مسکوت باشد و خود کاوه رضایی نیز تا به امروز صحبتی نکرده است. بهتر بود مدیر برنامه های کاوه رضایی بعد از بازی این موضوع را مطرح می کرد. با مدیرعامل جلسه ای خواهیم داشت تا این موضوع را حل کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد