تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم سپاهان در خانه صبا با نتیجه 2-0 شکست خورد تا از کورس قهرمانی فاصله بگیرد.



صبای قم 2 - 0 سپاهان
تیم داوری:حسین زرگر- جلیل شعرانی - علی اکبر نوری - سعید رحیمی مقدم - ناظر : مسعود مرادی
گلزنان:  هادی شکوری و جلال الدین علی محمدی
کارت زرد: قائدی فر و خلعتبری از سپاهان
کارت قرمز: رحمان احمدی از سپاهان

ترکیب دو تیم:

صبای قم: مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، حسین بادامکی (جواد کاظمیان 82)، ایوب کلانتری، محمدامین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، وحید علی آبادی، حسین کوشکی و فرشید باقری (ابراهیمی 46)

سپاهان اصفهان: رحمان احمدی،وریا غفوری،هادی عقیلی (قائدی 11)،عبدالله کرمی،علی احمدی (پریرا 90)،علی کریمی،فوزیل موسی اف،رسول نویدکیا،حسین پاپی (گردان 54)،محمد رضا خلعتبری و مهدی شریفی

گزارش بازی

با شروع نیمه اول، زرد پوشان بازى را خيلى خوب آغاز كردند. سپاهان كه راه قهرمانى را در پيروزى مى ديد در همان يك ربع آغازين چندين بار خلق موقعيت كرد كه جدى ترين آنها شوت محكم خلعتبرى به سمت دروازه بود كه با واكنش خوب طهماسبى راهى كرنر شد. اتفاق مهم اين نيمه مصدوميت هادى عقيلى و تعويض اجبارى فركي در همان دقايق آغازين بود. در ادامه رفته رفته صبا كه تحت تاثير جو بازى بود توانست بهتر ظاهر شود و فشار سپاهان را كنترل كند.صبا با آغاز پرس از همان يك سوم دفاعى سپاهان سعى داشت تا قدرت بازيسازى مدافعين اين تيم را خنثى كند. جدى ترين موقعيت سپاهان در دقيقه ٢٤ اتفاق افتاد؛  جايى كه ضربه استثنايى نويدكيا به ديرك دروازه طهماسبى برخورد كرد.

در ادامه و در دقيقه ٢٥، ضربه محكم على كريمى پس از برخورد با مدافعين صبا به طهماسبى رسيد. پس از آن بازی کم افت و خیز دنبال شد تا اینکه در دقایق تلف شده نیمه اول، مثلث جادویی خلعتبری کریمی و شریفی یک صحنه زیبا را خلق کردند و زیبا تر از آن ها مهرداد طهماسبی عمل کرد. پاس پشت پای خلعتبری برای کریمی و پاس کات بک وی را مهدی شریفی با پشت پا روانه دروازه کرد که طهماسبی به زیبایی آن را مهار کرد و توپ ریباند را نیز که نویدکیا به سمت دروازه شلیک کرده بود برگشت داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم،  بازی با یک اتفاق عجیب آغاز شد. پاس پشت مدافعین روزبه چشمی با خروج اشتباه رحمان احمدی همراه شد. احمدی که می دانست خروج اشتباهش منجر به فروپاشی دروازه سپاهان می شود، بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد تا کار سپاهان سخت شود.

درست 8 دقیقه بعد و در دقیقه 61 سپاهان روی یک ضربه کرنه و ریبان شوت چشمی به گل رسید. هادی شکوری خیلی راحت دروازه رحمان احمدی را باز کرد تا در کمال ناباوری این صبا باشد که یک بر صفر پیش بیافتد.

پس از این گل حمله کردن برای شاگردان فرکی دشوار تر هم شد. بازی بسته و حساب شده یاران صبا در نیمه زمین خودی اجازه بازیسازی و نفوذ را به سپاهانی که حالا یک یار هم کمتر داشت نمی داد. به جز یکی دو حرکت نصفه و نیمه خلعتبری و شوت مهدی شریفی در دقیقه 86 سپاهان نتوانست روی دروازه صبا خطرساز شود.

در ثانیه های پایانی و روی یک ضد حمله، حرکت استثنایی کلانتری و ضربه وی را گردان مهار کرد. اما جلال الدین علی محمدی از راه رسید و کار را تمام کرد تا حساب کار دو بر صفر شود.

به این ترتیب سپاهان بهترین فرصت برای نزدیک شدن به دو تیم بالای جدولی را از دست داد تا اختلافش همچنان با یک بازی کمتر نسبت به نفت تهران و تراکتور 7 امتیاز باقی بماند. صبا نیز با این برد ارزشمند 32 امتیازی شد و خود را از پرسپولیس 28 امتیازی جدا کرد.

حواشی دیدار:
*محرم نوید کیا پس از مدت ها مصدومیت در ترکیب 18 نفره سپاهان حضور دارد.
*احسان حاج صفی به علت مصدومیت در اردوی تیم ملی غایب سپاهان است
*استقبال چندان خوبی از این مسابقه نشده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد