تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سایپا در کرج موفق شد با نتیجه 3-0 تیم صبا را شکست دهد.



به گزارش "تک گل" سایپا و صبا دو تیم همسایه در جدول لیگ در شرایطی به مصاف هم رفتند که صبا با شکست سپاهان شرایط روحی بهتری داشت اما در نهایت این شاگردان مجید جلالی بودند که با ارایه یک بازی برتر به سه امتیاز دست یافتند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، ورزشگاه انقلاب کرج
داور: جمشید محمدی،کمک ها: سجاد طوری، ایوب غلامزاده
اخطار: طهماسبی (20)، حق جو (61) از صبا؛ صادقی (59)، روزبه شاه علیدوست (90) از سایپا

سایپا:
حامد فلاح زاده، سجاد مشکل پور، وحید محمدزاده، روزبه شاه علی دوست، حامد شیری، علی زینالی، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، محمد نزهتی(74 مجتبی رمضانی)، حکیم نصاری(90 باقر نیاری) و میلاد میداودی
سرمربی: مجید جلالی

صبا:
مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی(80 محسن کرمی)، حسین بادامکی (71 اوسانی)، ایوب کلانتری، جلال الدین علی محمدی، وحید علی آبادی، جواد کاظمیان و حسین کوشکی
سرمربی: مهدی تارتار

شرح گل:
1-صفر(سایپا): روی پاس ابراهیم شکوری، محمد نزهتی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که مهرداد طهماسبی روی این بازیکن خطای پنالتی کرد. حامد شیری هم پشت ضربه ایستاد و پنالتی را تبدیل به گل کرد.
2-صفر(سایپا)سجاد مسکل پور از پشت محوطه جریمه پاس عرضی به ابراهیم صادقی داد و او هم از فاصله 20 متری با شوت سرکشی دروازه را باز کرد.
3-صفر(سایپا) : با پاس مدافع سایپا، دو بازیکن خط حمله سایپا با فرار از کمند مدافعین صبا خود را با دروازه بان این تیم تک به تک کردند و در حالی که میلاد میداوودی می توانست خودش دروازه صبا را باز کند با پاسی در محوطه شش قدم علی زینالی را صاحب توپ کرد و او نیز در دهانه دروازه صبا، توپ را وارد دروازه کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: ایوب کلانتری در شلوغی محوطه جریمه برای زدن ضربه سر بلند شد که ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا روی سر او خراب شد و داور پنالتی گرفت. ایوب کلانتری خودش پشت توپ ایستاد که ضربه او از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 38: پاس تودر میلاد میداودی در عمق دفاع صبا، به ابراهیم شکوری پیش تاخته رسید و در حالی که وی با دروازه بان حریف تک به تک شده بود، ضربه را زد و دروازه صبا، توپ را دفع شد.
دقیقه 71: یک ضربه پنالتی را توسط امیر حسین فشنگچی از دست داد.ضمن اینکه خود این بازیکن دقایقی بعد یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد