تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کاظمیان در آستانه بازی مقابل استقلال گفت بازیهایی که تا آخر فصل داریم حساسیتی برای ما ندارد.



به گزارش "تک گل"، جواد کاظمیان هافبک سرعتی تیم صبای قم که تازه سی و چهار ساله شده در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: برای ما بازی مقابل استقلال از نظر امتیاز خیلی فرق نمی کند چون شرایط ما در جدول تغییری نخواهد کرد. اما من به دلیل پرسپولیسی بودنم انگیزه بالایی برای رویارویی مقابل آبی پوشان دارم.

او در ادامه می گوید: باخت ما در بازی مقابل سایپا باعث شد که کارمان برای این سخت شده و تا روز آخر برای بقا در لیگ تلاش کنیم.

هافبک صبایی ها درباره انگیزه بازیکنان استقلال برای برد در این بازی می گوید: استقلالی ها به دلیل بدشانسی که در این چند هفته داشته اند تمام تلاششان را می گذارند تا برنده از زمین خارج شوند. ما فردا بازی هیجان انگیزی را مقابل آبی پوشان خواهیم داشت.

کاظمیان در پایان درباره رویارویی اش مقابل استقلال می گوید: من با تیم هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مقابل استقلال بازی کرده ام و این بازی هم مثل بازی های دیگری است که مقابل استقلال با تیم های دیگر داشتم وهیچ نگرانی از این بابت نخواهم داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد