تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بلاتر کسب مقام قهرمانی سپاهان در لیگ ایران را تبریک گفت.



به گزارش "تک گل" ، جوزف سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیام ارسالی خود به تیم فوتبال سپاهان در راستای قهرمانی چهاردهمین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران نوشت:

کسب عنوان قهرمانی در سطح فوتبال ملی فرصت فوق العاده ای است که عملکرد خوب تیم را به همگان نشان داد و در همین راستا تبریک صمیمانه من را از سوی تمام خانواده فوتبال به تیم سپاهان در راستای عملکرد خوبش پذیرا باشید.

می دانم که در پس این موفقیت باورها و تلاش های تمام دست اندرکاران مجموعه است. این پیروزی حاکی از یک روحیه تیمی حقیقی است و تجمید و ستایش سزاوار افرادی چون بازیکنان، مربیان، اعضای کادر فنی، پزشک و علی الخصوص هواداران وفادار سپاهان است.

فوتبال ثابت کرده که بیش از هر زمان دیگر از مرزهای سنتی فراتر رفته و عاملی برای توسعه محسوب می شود. همچنین باعث اقتدار هر چه بیشتر بازیکنان در سطوح مختلف در راستای توسعه توانایی های فردی، درک تاکتیکی و پویایی شخصی و در نهایت تقویت روحیه تیمی نیز می شود. در حقیقت فوتبال مدرسه ای است برای زندگی و من به همه و به خصوص جوانان امروز اعلام می کنم که بازی فوتبال به صورت دوجانبه هم از لحاظ اجتماعی و هم فردی منفعت زیادی خواهد داشت.

در پایان به تیم سپاهان تأکید می کنم که همچنان به این روند ادامه داده و پیشرو این راه موفقیت باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد