تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

راه آهن در حالیکه با نتیجه 2-0 از فولاد پیش بود، در نهایت به نتیجه 2-2 رضایت داد.



فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، مهدی دغاغله،  لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو، هادی حبیبی نژاد، یوسف وکیا و  امید خالدی

راه آهن: ایگور ننزیچ، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، سیدامین منوچهری، مهدی جعفرپور، محسن ایرانژاد، میلاد محمدی، مهرداد محمدی، سیدحسین کریمی و سیداحمد مهدی زاده

نیمه اول

فولادی ها که در اولین بازی فصل خود میزبان بودند بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه سوم نیز صاحب یک موقعیت خوب شدند ولی مهدی دغاغله در شرایط تک به تک نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا اولین فرصت گلزنی بازی از دست رود. پس از این موقعیت زرد پوشان راه آهن به خود آمدند و توانستند فشار اولیه فولاد را کنترل کنند و بازی در دقایق بعدی آن بیشتر در میانه زمین دنبال می شد. این بازی که تحت تاثیر گرمای 45 درجه ای شهر اهواز قرار گرفته بود چندان جذاب دنبال نمی شد و در دقیقه 30 با دستور ناظر مسابقه، داور بازی را متوقف کرد تا بازیکنان برای استراحت و نوشیدن آب به کنار زمین بیایند.

بعد از این وقفه سه دقیقه ای بازی از سر گرفته شد ولی هم چنان کم موقعیت دنبال می شد، البته در دقیقه 40 روی اشتباه مدافعین راه آهن، باز هم دغاغله فرصت گلزنی داشت که این موقعیت را به راحتی از دست داد تا دو تیم با تساوی به رختکن روند.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم فولادی ها برای رسیدن به گل فشار بیشتری روی دروازه راه آهن ایجاد کردند و در دقیقه 47، باز هم این دغاغله بود که در شرایط خوب صاحب توپ شد ولی اینبار ضربه او را ننزیچ، دروازه بان راه آهن به کرنر فرستاد. فولادی ها روی این ضربه کرنر نیز خطرناک ظاهر شدند ولی بدشانسی های دغاغله تمامی نداشت و موقعیت خوب دیگری را از دست داد. شاگردان فرهاد کاظمی البته حملات فولادی ها را بی جواب نگذاشتند و در دقیقه 49 با شوت بهادر عبدی دروازه فولاد را تهدید کردند که سلیمی با واکنشی خوب مانع از بازی شدن دروازه اهوازی ها شد. در دقیقه 53 بالاخره قفل دروازه ها شکست و مهرداد محمدی با یک ضربه آرام و زمینی از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه سلیمی فرستاد تا راه آهن از فولاد پیش بیافتد.

بعد از این گل میزبان برای بازگشت به بازی حملات خود را گسترش داد ولی این راه آهن بود که در دقیقه 61 روی ضربه آزاد امین منوچهری و با اشتباه مسلم علیرضا سلیمی به گل دوم رسید. بعد از به ثمر رسیدن گل دوم راه آهن، شاگردان فرهاد کاظمی با کنترل میدان سعی داشتند نتیجه را حفظ کنند و تا حدود زیادی نیز در انجام اینکار موفق بودند. با این وجود فولاد توانست یکی از گل ها را جبران کند. در دقیقه 84 ضربه چاگو از پشت محوطه جریمه با برخورد با مدافعین حریف تغییر جهت داد و وارد دروازه راه آهن شد تا اختلاف به حداقل رسد. بعد این گل نیز فولادی ها عقب ننشستند و در دقیقه 86 روی ضربه آزاد خوب مهدی بدرلو توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

پس از این گل اگرچه فولادی ها در تلاش بودند بازگشت خود را با زدن گل سوم کامل کنند ولی در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید تا شاگردان اسکوچیچ در اولین بازی خانگی خود متوقف شوند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد