تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه 1-0 تیم فولاد خوزستان را شکست دهد.



به گزارش "تک گل"، تک گل پرسپولیس در این بازی توسط مهدی طارمی در دقیقه 13 به ثمر رسید تا پرسپولیس با 34 امتیاز در رده سوم جدول بایستد و کماکان در کورس قهرمانی باقی بماند. فولاد هم که نمایش خوبی را برابر پرسپولیس ارائه کرد 20 امتیازی ماند تا از رده سیزدهم تکان نخورد.

استادیوم آزادی تماشاگر: 80 هزار نفر
داور: محسن ترکی
اخطار:
مهدی طارمی (9) پرسپولیس
علیرضا سلیمی (35) فولاد خوزستان
عبدالله ناصری(90) فولاد خوزستان
پرسپولیس
الکساندر لوبانف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده(81- میلاد کمندانی)، امید عالیشاه(4+90: مایکل اومانیا)، مهدی طارمی(3+90 جری بنگستون)، علی علیپور و محسن مسلمان
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
فولاد
علیرضا سلیمی، بهمن کامل(72- حسین ابراهیمی)، مهرداد بایرامی، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، دروگ کوئه ماها(61-اسماعیل شریفات)، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، امید خالدی و امیرحسین فشنگچی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ
بهترین بازیکن
امید عالیشاه و محمد انصاری با نمایش فوق‌العاده‌شان در سمت چپ زمین بیشترین سهم را در خلق موقعیت‌های پرسپولیس داشتند و ستاره این بازی بودند. گل اول سرخ پوشان نیز روی ارسال زیبای انصاری توسط طارمی زده شد.
شرح گل
پرسپولیس یک فولاد 0: (دقیقه 13، مهدی طارمی): ارسال دیدنی محمد انصاری از جناح چپ یک ضربه استثنایی سر از سوی طارمی را نیاز داشت تا پرسپولیسی ها به اولین گل این بازی دست یابند.
شرح بازی نیمه اول
دیدار تماشایی فولاد و پرسپولیس در نیمه اول تنها یک گل داشت. این مسابقه با میدان‌داری پرسپولیس و حملات دامنه دار این تیم آغاز شد اما فولاد هم با چند حمله برق آسا خودی نشان داد. با این حال میزبان با فشار هواداران زودتر از حریف به گل رسید و با ضربه سر طارمی در دقیقه 13موفق به گلزنی شد تا کماکان بدون توقف به گلزنی در لیگ برتر ادامه دهد. بعد از این گل باز هم پرسپولیس صاحب موقعیت هایی شد و فولاد هم یکی، دو بار به شدت دروازه لوبانوف را تهدید کرد. این بازی تماشاگرپسند در شرایطی به نیمه رسید که هواداران قرمزپوش تاکتیک تازه ای را از طرف برانکو مشاهده کردند و آن استفاده از فضاهای کناری و ارسال های بلند از جناحین است، چیزی که فولاد را غافلگیر کرد. نیمه دوم این بازی بدون شک جذاب تر دنبال خواهد شد.

دقایق حساس
دقیقه 1: اولین خطر این بازی را فرشاد احمدزاده با شوت راه دور خود روی دروازه فولاد ایجاد کرد که سلیمی به راحتی توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 3: اینبار گل نزدن های پرسپولیس را علی علیپور استارت زد و پاس عمقی مناسب طارمی درون محوطه جریمه و در تک به تک با سلیمی را به بیرون زد.
دقیقه 4:  اینبار فرار احمدزاده  از روی خط عرضی به درون محوطه جریمه بعد از جا گذاشتن دو بازیکن فولاد با پاس رو به عقب او درون محوطه شش قدم همراه شد که مدافع فولاد زودتر از طارمی توپ را دور کرد.
دقیقه 9: حرکت عجیب علیرضا سلیمی برای خروج از دروازه، برخوردی بین او و طارمی در نزدیکی پرچم کرنر شکل داد که محسن ترکی مهاجم پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 11: فولادی ها در اولین تجربه خود در محوطه جریمه پرسپولیس با خطا روی لوبانف فرصت را از دست دادند. خطای مهرداد بایرامی روی دروازه بان پرسپولیس این موقعیت تک به تک روی اشتباه مدافعان پرسپولیس را از فولادی ها گرفت.
دقیقه 12: بار دیگر  پاس در عمق و اینبار دورژ با لوبانف تک به تک شد و با بی دقتی تمام این فرصت ایده آل را از دست داد.
دقیقه 16: فرشاد احمدزاده بار دیگر در جدالی تک به تک ناکام ماند و اینبار ضربه اش با بدشانسی بعد از برخورد به تیرک از دست رفت.
دقیقه 18: هجوم پرسپولیسی ها به درون هجده قدم پرسپولیس، رامین رضاییان را با سلیمی تک به تک کرد که اینبار مدافع راست ملی پوش پرسپولیس برابر دروازه بان فولاد ناکام ماند.
دقیقه 19: در سمت مقابل نیز فولادی ها با لوبانف تک به تک شدند که امیرحسین فشنگچی موفق به باز کردن دروازه تیم سابق خود نشد و در ادامه نیمکت فولاد به هوای پنالتی ثانیه هایی به داور بازی اعتراض کردند.
دقیقه 24: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر فرشاد احمدزاده درون شش قدم فولاد همراه شد که البته توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 34: چرخش امید عالیشاه و در نهایت ضربه او از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیسی ها در حسرت گل دوم بمانند.
دقیقه 35: ارسال امیرحسین فشنگچی از جناح چپ پرسپولیس با ضربه ناقص دورژ همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 35: فرار مهدی طارمی پشت محوطه جریمه فولاد با خروج سلیمی همراه شد که خطای دروازه بان فولاد بیرون محوطه جریمه یک کارت زرد از سوی ترکی برای او به همراه داشت.
دقیقه 36: این ضربه ایستگاهی را محسن مسلمان روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 41: ارسال خطرناک طارمی به مقابل دروازه فولاد را اهل شاخه به کرنر فرستاد.
دقیقه 43: فرار عالیشاه از سمت چپ و سانتر او را احمدزاده با پرش بلند و ضربه سر زد که سلیمی این توپ را گرفت.
دقیقه 46: شوت فنی علیپور از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه فولاد عبور کرد.
دقیقه 50: ارسال رضائیان را مساریچ دفع ناموفقی با ضربه سر داشت که توپ برگشتی را علیپور زد و ضربه او به مدافعان پر تعداد فولاد خورد. در ادامه نیز پاس طارمی مجددا شرایط گلزنی را برای علیپور فراهم کرد ولی شوت فنی این بازیکن از کنار دروازه فولاد راهی اوت شد.
دقیقه 56: ارسال انصاری را اهل‌شاخه با ضربه سر زد که توپ او با فاصله از بالای روازه پرسپولیس به اوت رفت.
دقیقه 57: ارسال رضائیان از جناح راست زمین را طارمی با ضربه سر روی خط 6 قدم زد که سلیمی با دفع توپ عالی مانع از رسیدن پرسپولیس به گل دوم شد.
دقیقه 58: شوت پشت محوطه کامیابی‌نیا را سلیمی درازکش جمع کرد.
دقیقه 63: ارسال خطرناک انصاری را مدافعان پرسپولیس دفع کردند.
دقیقه 63: شریفات بعد از یک سر توپ موفق، شوت‌زنی کرد که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه لوبانوف به اوت رفت.
دقیقه 73: اشتباه رضائیان پشت محوطه جریمه پرسپولیس فرصت گلزنی را برای شریفات فراهم کرد ولی شوت او با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 83: انصاری بعد از چند حرکت تکنیکی توپ را به عالیشاه رساند که این بازیکن بعد از نفوذ از سمت راست محوطه جریمه فولاد شوت را به کنار دروازه سلیمی زد.
دقیقه 88: ارسال رضائیان از روی ضربه آزاد را علیپور با ضربه سر زد که توپ با فاصله کمی از بالای دروازه فولاد عبور کرد.
دقیقه 1+90: ضربه ایستگاهی خطرناک رضائیان از جناح چپ را سلیمی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

در حاشیه
* برانکو به خطاهایی که به سود فولاد اعلام می‌شود معترض است.
* دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور شد.
* برخورد ماریچ و بایرامی در دقیقه 55 را ترکی به سود فولاد سوت زد که تصمیم او با اعتراض تماشاگران پرسپولیس همراه بود.
* تماشاگران در دقیقه 55 و همزمان با نوایی که بلندگوی استادیوم پخش کرد به شهدای فوتبالیست منطقه چوار ادای احترام کردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد