تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 0-0 مقابل استقلال اهواز متوقف شد.



به گزارش "تک گل"، ذوب آهنی ها پس از دو بازی خارج از خانه و دو پیروزی برابر سرخابی های پایتخت امروز در پنجمین بازی خود در اصفهان به مصاف استقلال اهوازی می رود که در بازی گذشته خود بازی را به تیم همنام تهرانی باخته بود. شاگردان گل محمدی دو شکست و دو پیروزی را در کارنامه امسال خود ثبت کرده اند و اهوازی ها نیز با یک برد، یک تساوی و دو باخت پا به بازی امروز می گذراند.
تعویض های تاکتیکی گل محمدی در این بازی برای ذوبی ها کارگر نیفتاد و آنها در نهایت نتوانستند از حملات پیاپی خود نتیجه بگیرند و بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

استادیوم : فولادشهر تماشاگر:1000
داور: مهدی سیدعلی کمک داوران: بابک داوری – امیر آشور ماهانی
 
ذوب آهن:
رشید مظاهری،محمد نژادمهدی،حجت حق وردی،ولید اسماعیل(مهرداد قنبری60)،صائب محبی(دانیال اسماعیلی فر 64)،مهدی مهدی پور،اکبر صادقی،مرتضی تبریزی،احسان پهلوان،مسعود حسن زاده(مهدی رجب زاده 65) و کاوه رضایی
سرمربی : یحیی گل محمدی

استقلال اهواز:
پرویز کریمی، سعید سالارزاده،سعید قزلچی،طالب ریکانی، مبین میردورقی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، محسن حمیدی(علی بیگدلی 66)، میلاد پاک پرور(شاهین مجیدی45) و محمدغلامی(خضیراوی 82)
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

اخطار:
استقلال اهواز - پرویز کریمی(16)

بهترین بازیکن:
ذوب آهنی ها در روزی که می خواستند هر سه امتیاز خانگی را نصیب خود کنند حملات زیادی را روی دروازه استقلال اهواز به وجود آوردند و می توان گفت پرویز کریمی حداقل در چهار مورد با واکنش ها و سیوهای به موقع خود مانع گلزنی آنها شد و می توان کریمی را به عنوان بهترین و البته موثرترین بازیکن این بازی دانست.


شرح بازی نیمه اول:
این بازی در حالی شروع شد که ذوب آهنی ها با سه تغییر نسبت به بازی قبلی خود به میدان آمدند، مهدی رجب زاده، دانیال اسماعیلی فر و مهرداد قنبری سه بازیکن ثابت ذوبی ها در بازی قبلی بودند که در این بازی از روی نیمکت ذخیره ها بازی را دنبال می کردند. بازی با یکی دو حمله نصفه و نیمه اهوازی ها آغاز شد اما به مرور این بازیکنان ذوب آهن بودند که حرف اصلی را در زمین می زدند، مهمترین حربه گل محمدی در این بازی نفوذهای متعدد بازیکنانش از کناره ها بود که تا پایان نیمه اول جواب نداد، البته با سه مهاجم بازی کردن ذوبی ها در این بازی نشان از تفاوت دیدگاه گل محمدی نسبت به بازی های قبل دارد.
باید دید در نیمه دوم این بازی دو تیم چه برنامه ای را در دستور کار خود دارند و موفق می شوند سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز خواهند کرد و یا نه.


دقایق حساس:

دقیقه 08 – اشتباه محرز ولید اسماعیل توپ را درون محوطه جریمه ذوبی ها به غلامی رساند اما وی نتوانست از این موقعیت بادآورده استفاده کند و این فرصت تک به تک را از کنار دروازه مظاهری به بیرون زد.
دقیقه 10 – حرکت خوب رضایی از جناح چپ با سانتر فوق العاده وی ادامه یافت و توپ خوبی را برای حسن زاده مهیا کرد و ضربه سر این بازیکن را پرویز کریمی از روی خط دروازه به سختی دفع کرد.
دقیقه 15 – این بار ارسال اسماعیل از جناح چپ باز هم روی دروازه استقلالی ها فرستاده شد اما بازهم به مانند صحنه قبلی تبریزی و حسن زاده به هوا برخواستند و ضربه سر حسن زاده از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 29 – ذوبی ها این بار از جناح چپ اقدام به نفوذ کردند و موفق هم بودند و توپ ارسالی در محوطه شش قدم در حالی به تبریزی رسید که راحت ترین کار ممکن برای او گلزنی بود اما وی این توپ را از بالای دروازه اهوازی ها به بیرون زد.
دقیقه 34 – حسن زاده توپی را درون محوطه جریمه استقلالی ها به سمت دروازه این تیم می زند اما این ضربه خطرناک از کنار دروازه کریمی به بیرون رفت.
دقیقه 36 – ارسال دیگری از ذوبی ها باز هم با ضربه سر حسن زاده مواجه شد اما این توپ از بالای دروازه حریف راهی بیرون زمین شد.
دقیقه 67 – پاس کاری ذوبی ها پشت محوطه جریمه استقلال اهواز با کاشته شدن توپ توسط تبریزی برای رضایی ادامه یافت و شوت محکم رضایی را پرویز کریمی به زیبایی دفع کرد.
دقیقه 67 – در ادامه موقعیت قبلی و در طی رفت و برگشت هایی بازهم توپ نصیب رضایی شد اما این بار وی شوت آرامی را روانه دروازه ذوب کرد که این توپ هم توسط کریمی مهار شد.
دقیقه 78 – رجب زاده پشت ضربه ایستگاهی ذوبی ها ایستاد و ضربه خطرناک خود را روانه دروازه استقلالی ها کرد اما این توپ از بالای دروازه کریمی به بیرون رفت.
دقیقه 82 – پاسکاری فوق العاده ذوبی ها توپ را به درون محوطه اهوازی کشاند و پاس روبه عقب رضایی موقعیت خوبی را نصیب رجب زاده کرد و شوت فنی او با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال اهواز به بیرون رفت.
دقیقه 85 – باز هم سانتر دیگری از ذوبی ها و این بار از سوی مهرداد قنبری موقعیت ایده آلی را برای تبریزی آماده کرد اما ضربه بغل پای وی با بی دقتی نواخته شد و از کنار دروازه کریمی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
دست زدن به ترکیب تیم پیروز ذوب آهن در بازی های قبلی را می توان اتفاق ویژه این بازی دانست، مهرداد قنبری تازه به تیم ملی دعوت شده به علاوه مهدی رجب زاده و دانیال اسماعیلی فر جوان که همگی از مهره های تاثیرگذار ذوبی ها در بازی قبلی بودند در ترکیب اولیه این تیم در بازی امروز حضور نداشتند و از روی نیمکت این بازی را تماشا کردند و جالب اینجا بود که هر سه تعویض ذوبی ها در اوایل نیمه دوم حضور این سه بازیکن درون ترکیب این تیم بود. عدم حضور رجب زاده از ابتدای بازی نیز باعث به وجود آمدن اتفاق ویژه دیگری شد و آن هم کاپیتانی مرتضی تبریزی در این بازی بود. وی که احتمالا کاپیتان چهارم ذوبی ها محسوب می شود پس از نیمکت نشینی رجب زاده و مصدومیت فرهادی و حدادی فر امروز بازوبند سرگروهی این تیم را به بازو بسته بود.

حاشیه:
*قبل از شروع بازی یحیی گل محمدی به سمت نیمکت اهوازی ها رفت و با سیاوش بختیاری زاده به خوش و بش پرداخت.
*کاوه رضایی تنها بازیکن ذوبی ها بود که قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال اهوازی ها رفت و در طرف مقابل نیز محمد غلامی، عادل کلاه کج و طالب ریکانی نیز به سمت نیمکت ذوبی ها آمدند.
*دستیار گل محمدی، مجتبی حسینی به دلیل محرومیت از روی سکوها به تماشای این بازی نشسته است.
*در نبود مهدی رجب زاده در ترکیب اصلی ذوبی ها و با مصدومیت قاسم حدادی فر و اسماعیل فرهادی، مرتضی تبریزی به عنوان کاپیتان چهارم این تیم امروز بازوبند سرگروهی را به بازو بسته است.
*برخورد بازیکنان خودی در این بازی با یکدیگر بسیار رواج دارد، در دوصحنه و دو فرصت خوب ذوبی ها حسن زاده و تبریزی با یکدیگر به هوا برخواستند و با برخورد به یکدیگر باعث از دست رفتن موقعیت خوب تیم شان در این دو صحنه شدند و در حصنه ای دیگر نیز دو بازیکن استقلال اهواز با برخورد به یکدیگر باعث به کرنر رفتن توپ به نفع ذوب آهن شدند.
*مسعود حسن زاده که در نیمه ابتدای تلاش زیادی برای گلزنی داشت، مشخص بود که از تعویض خود در اوایل نیمه دوم ناراحت است و پس از دست دادن با گل محمدی با ناراحتی روی نیمکت نشست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد