تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سايت AFC با تمجيد از عليرضا جهانبخش او را پديده فوتبال ايران معرفي کرد که مي تواند ايران را به قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا برساند.



 علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی که در نایمخن بازی می کند، این فصل در این تیم هلندی درخشش خوبی داشته است و توانسته ارزش های بالای خود را نشان دهد. او در جام جهانی برزیل نیز پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و بازی های خوبی به نمایش گذاشت. حالا در حالی که تقریبا دو ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده است این مهاجم ایرانی به امید اول ایرانی ها تبدیل شده است.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" این بازیکن که در خیابان های خارج از پایتخت ایران بزرگ شد و فوتبال بازی کردن را یاد گرفت، رونالدو برزیلی را الگوی فوتبالی خود می داند. از ابتدا می دانست که می خواهد مهاجم شود. در حالی که 21 سال سن دارد، توانسته خودش را به خوبی در اروپا اثبات کند و چندین بازی ملی نیز برای ایران انجام دهد. بدون هیچ شکی، علیرضا جهانبخش یکی از پدیده های برتر فوتبال ایران و آینده فوتبالی این کشور محسوب می شود.

این بازیکن جوان پس از گذراندن چند فصل در لیگ ایران، به نایمخن در لیگ هلند پیوست و توانست خودش را در این تیم جا بیندازد. به گفته رئیس باشگاه داماش گیلان، پول انتقال جهانبخش به هلند باعث شد تا این تیم شرایط بد مالی خود را از بین ببرد و امکان ادامه فعالیت داشته باشد. کمی بعد گل‌های این بازیکن باعث شد تا نایمخن از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کند و به playoff برسد.

کارشناسان فوتبال هلند، این بازیکن را یکی از برترین استعداد های فوتبال این کشور توصیف کردند. عملکرد خوب این تیم باعث شد تا چند باشگاه بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند. پس از درخشش جهانبخش از هلند، خبرهایی درباره علاقه‌مندی دو باشگاه چلسی و منچستر‌یونایتد به این بازیکن ایرانی شنیده شد.

علیرضا جهانبخش یکی از ستاره‌های جوان ایران در جام جهانی برزیل بود. البته او در 3 دیدار ایران در این رقابت‌ها در ترکیب ثابت قرار نگرفت ولی در تمام 3 دیدار ایران به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد.

علیرضا جهانبخش در کنار کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد که او هم در هلند بزرگ شده است، ایران یکی از برترین خط‌ حمله‌های جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارد.

جهانبخش مهاجم قدبلند، تکنیکی و در عین حال سرعتی است. این مهاجم جوان می تواند تیم ملی کشورش را به اولین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا پس از سال 1976 برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد