تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تيم چلسي لحظاتي پيش براي اولين بار در اين فصل، طعم تلخ شکست را تجربه کرد و در سنت جيمزز پارک، با نتيجه 2-1 مغلوب نيوکاسل شد.



چلسی بار دیگر در زمین نیوکاسل موفق به شکست دادن این تیم نشد و طلسم پیروز نشدن در سنت جیمزز پارک، به قوت خود باقی ماند. ژوزه مورینیو در غیاب ماتیچ، اوبی میکل را در مرکز زمین قرار داده بود و آلن پاردیو نیز بهترین ترکیب ممکن را به مصاف چلسی فرستاد. چلسی در شرایطی مقابل نیوکاسل قرار گرفت که با اختلافی 6 امتیازی نسبت به منچسترسیتی و بدون شکست در صدر جدول قرار داشت و نیوکاسل 20 امتیازی، هشتم بود.

در نیمه اول، هر دو تیم خطراتی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که البته سهم چلسی بیشتر از میزبان بود. بی دقتی کاستا و هازارد باعث شد تا چلسی بدون گل نیمه را به پایان ببرد. در نیمه دوم اما نیوکاسل کمی جلوتر آمد و با استفاده از موقعیت میزبانی و حمایت هوادارانش در دقیقه 57 به گل اول بازی دست یافت.

شولا آمئوبی از چپ فرار خوبی را آغاز کرد و توپ را به خوبی به درون محوطه جریمه چلسی ارسال کرد؛ گری کیهیل در میانه راه روی توپ اثر گذاشت و منحرف شدن توپ باعث شد تا "سیسه" در دهانه دروازه صاحب بهترین موقعیت برای گلزنی شود و همین کار را نیز انجام داد.



چلسی برای جبران گل خورده به جلو کشید اما فرصت ها یکی پس از دیگری برای این تیم از دست می رفت. بهترین فرصت چلسی را هازارد از دست داد که توپ او با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه نیوکاسل برخورد کرد.

در دقیقه 78 بود که "سیسه" برای بار دوم دروازه چلسی را بر خلاف روند بازی باز کرد. اینبار کولباک با یک پاس عمقی عالی، سیسوکو را صاحب توپ کرد ضربه او را کورتوا ناقص دفع کرد و در ریباند، این سیسه بود که دروازه خالی چلسی را باز کرد تا نیوکاسل 2-0 از صدرنشین جدول لیگ برتر پیش بیفتد.



سه دقیقه بعد، "استیون تیلور"، بخاطر خطا روی شورله کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا نیوکاسل دقایق باقیمانده را ده نفره دنبال کند. ضربه خطا را فابرگاس استادانه روی دروازه فرستاد و دروگبای تازه نفس با یک ضربه سر دقیق، فاصله را به یک گل رساند.

در دقایق باقیمانده، کاستا یک فرصت عالی را با درخشش دروازه بان نیوکاسل به هدر داد و حتی 6 دقیقه وقت اضافه نیز به کمک آبی های لندن نیامد تا این تیم اولین شکست فصلش را در سنت جیمزز پارک تجربه کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد